افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره کاردانی به کارشناسی

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره کاردانی به کارشناسی

ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره کاردانی به کارشناسی با توجه به اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام سال 97 افزایش یافت. 16 کد رشته در کاردانی به کارشناسی با کنکور و 49 کد رشته در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی)وجود دارد. از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا پنجشنبه سوم خرداد ۹۷، کلیه داوطلبان متقاضی پذیرش در رشته امتحانی کاردانی به کارشناسی با کنکور یا بدون کنکور باید مطابق ضوابط دفترچه راهنما و با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در آزمون مذکور ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 97

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است . بر اساس این اصلاحات ظرفیت پذیرش در این دوره ها با ایجاد کدرشته های جدید افزایش یافت و ۱۱ کدرشته نیز از پذیرش حذف شدند. داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند می توانند به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. همچنین کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند تا سوم خرداد فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 97 برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است، در روز جمعه ۱۲ مرداد ۹۷ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۹ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۱ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.