علوم پزشکی
 اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد پزشکی مرداد ماه

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر محمد حسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان نمود: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در چهار نوبت برگزار گردید که آزمون از نوبت صبح پنجشنبه ۲۲ تیر آغاز شده و با برگزاری نوبت عصر جمعه ۲۳ تیر به پایان رسید.

این آزمون در ۵۳ رشته و مجموعه رشته در چهار نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۹۶ برگزار گردید.

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی بیان کرد: کمتر از ۸۰ هزار نفر در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ثبت نام نمودند که بر طبق آمار اولیه حدود ۲۵ درصد در آزمون غیبت داشتند و کمتر از ۷۵ درصد داوطلبان زن و بیش از ۲۵ درصد داوطلبان مرد بودند.

وی گفت: بعد از پایان آزمون کلید اولیه آزمون در اواخر هفته آینده مطابق پایان تیر تا اوایل مردادماه منتشر می گردد و نتایج اولیه به صورت کارنامه در در دهه سوم مردادماه ۹۶ اعلام می شود و داوطلبان می توانند در آن زمان اقدام به انتخاب رشته - محل خود نمایند.

مشکل خاصی از حوزه های آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی و دستیاری دندانپزشکی گزارش نگردید و جلسات آزمون در کمال صحت و سلامت برگزار گردید.

آزمون دستیاری دندانپزشکی نیز پنجشنبه ۲۲ تیرماه با حضور ۲ هزار نفر داوطلب برگزار گردید. کلید اولیه این آزمون نیز تا اوایل مردادماه منتشر خواهد شد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید