آزمون
داوطلبان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فقط از طریق سازمان سنجش پذیرش می شوند

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ روابط عمومی دانشگاه پیام نور اعلام نمود: پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفا از طریق آزمون پذیرش همزمان سازمان سنجش انجام می شود و ادعای برخی موسسات دراین خصوص غیر قانونی می باشد .

دانشگاه پیام نور به داوطلبان تحصیل در دوره‌ های فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه هشدار داد که تبلیغات موسسات درخصوص پذیرش فراگیر دانشگاه پیام نور غیرقانونی می باشد.

دانشگاه پیام نور برای هیچ موسسه آموزشی مجوزی جهت ثبت نام از داوطلبان و یا پذیرش آنها صادر ننموده و با هیچ موسسه ای در این رابطه همکاری نمی کند.

مکرراً اعلام گردیده، همه موسسات آموزشی که با استفاده از نام و اعتبار این دانشگاه فعالیت و تبلیغ می‌ نمایند، فعالیتشان تحت این عنوان غیرقانونی می باشد.

شرایط و ضوابط شرکت در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور به نشانی pnu.ac.ir به اطلاع داوطلبان می رسد .

پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفا از طریق آزمون پذیرش همزمان سازمان سنجش انجام می شود، ادعای موسساتی که در این خصوص تبلیغات می نمایند غیر قانونی می باشد و دانشگاه از طریق مراجع ذی صلاح مسائل را پیگیری می نماید. دانشگاه پیام نور هیچ گونه مسولیتی در قبال این موسسات ندارد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید