تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد
آخرین فرصت تکمیل ظرفیت ارشد  امشب 17 مهر

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان‌ سنجش‌  اعلام کرد: آخرین فرصت تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ۹۵ ساعت ۲۴ امشب ۱۷ مهرماه می باشد داوطلبان می توانند دراین مهلت باقیمانده انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت خود را انجام دهند.

داوطلبان‌ شرکت‌ کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۵ که در جلسه آزمون حضور داشتند می توانند در این مرحله شرکت نمایند.

همچنین تا کنون ۵۰ هزار و ۲۹۱ داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب کد رشته های جدید اقدام نمودند، ظرفیت پذیرش حدود ۸۱ هزار نفر می باشد.

با توجه به اینکه بعضی‌ از دانشگاه‌ ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج، علاوه‌ بر ظرفیت‌ های‌ قبلی، ظرفیت های جدیدی اعلام نمودند و برخی مؤسسات آموزش عالی هم تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود کرده اند، داوطلبان می توانند از میان این کدرشته ها انتخاب نمایند.

داوطلبان واجد شرایط می توانند نسبت به انتخاب ۲۰ کدرشته محل از میان کدرشته های اعلام شده اقدام نمایند.

دکتر توکی گفت: داوطلبان می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org جدول کدرشته‌ محلهایی که در آنها پذیرش تکمیل ظرفیت صورت می‌ گیرد را مشاهده  و کد رشته های مربوطه را انتخاب نمایند.

گزینش نهـایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات ‌تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال‌ ۱۳۹۵ انجام‌ می شود.

داوطلبانی که متقاضی ثبت‌ نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ سال‌ ۱۳۹۵ می باشند ضرورت دارد در زمان ورود به سایت اینترنتی سازمان و انتخاب رشته نسبت به واریز وجه مربوط از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید