بهداشت دهان و دندان
اعلام جزئیات برگزاری آزمون رشته های دکتری تخصصی پزشکی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ مرحله اول آزمون ورودی رشته های دکتری تخصصی (PhD) در ۵۹ رشته علوم پایه پزشکی، بهداشت وتخصصی، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۱ رشته داروسازی در ۱۰ حوزه کشور، روز پنج شنبه ۷ مرداد برگزار خواهد شد.

طبق اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی کلید اولیه آزمون در تاریخ ۸ مرداد ۱۳۹۵ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (www.sanjeshp.ir) منتشر می شود و داوطلبان می‌توانند اعتراضات خود به سوالات آزمون را تا تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ از طریق این سایت ارسال نمایند.

کلید نهایی آزمون در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ انتشار می یابد و داوطلبان واجد شرایط از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۳ مردادماه ۱۳۹۵ می توانند نسبت به انتخاب رشته محل اقدام نمایند.

آزمون مرحله دوم (مصاحبه) در ده منطقه آمایشی (دانشگاه‌های علوم پزشکی) برگزار می شود. داوطلبان طبق علاقه و تمایل خود نسبت به انتخاب دانشگاه‌های پذیرنده در رشته امتحانی اقدام می نمایند و مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان را با توجه به نمره و رتبه آزمون مرحله اول (کتبی)، حداکثر به سه منطقه آمایشی جهت انجام مصاحبه معرفی می نماید.

همچنین آزمون مصاحبه به صورت ساختارمند و در قالب چند ایستگاه مجزا از تاریخ ۳۱ مرداد  لغایت ۱۷ شهریور ماه ۱۳۹۵ در ده منطقه آمایشی برگزار می گردد.

جزئیات بیشتر و سایر اطلاعات در خصوص چگونگی برگزاری آزمون در اطلاعیه های بعدی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید