به گزار ش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ آزمون زبان وزارت بهداشت در سال ۹۵ در 30 اردیبهشت برگزار خواهد شد. همچنین بررسی و تکمیل مدارک آزمون فلوشیپ گروه پزشکی هم در اردیبهشت ماه انجام می شود.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE روز 30 اردیبهشت ماه برگزار می گردد، کارت ورود به جلسه دو روز قبل از این آزمون توزیع می گردد.

آزمون پذیرش دستیار رشته های تخصصی بالینی پزشکی (چهل و سومین دوره) در ۹ اردیبهشت، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه و آزمون پذيرش دستيار دوره های تکميلی تخصصی (فلوشيپ) ۳۰ ارديبهشت ماه سال ۹۵ برگزار خواهد شد.

داوطلبان باید از طريق سايت اينترنتي sanjeshp.ir با وارد کردن كد رهگیری مدارک خود را در این تاریخ مشاهده نمایند و در صورتی که دارای نقص مدرک هستند می توانند نسبت به تكمیل مدارک خود اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان دوره های کاردانی فنی و حرفه ای و دوره های کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی باید در روزهای ۱۴ تا ۱۶ فروردین ماه ۹۵ با مراجعه به محل پذیرش ثبت نام نمایند.

نتایج اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۵ هفته اول اردیبهشت اعلام می شود و تا ۱۰ اردیبهشت دفترچه ظرفیت های این آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

دانشگاه ها نیز از ۱۸ اردیبهشت تا ۳۰ تیرماه مهلت دارند فرایند مرحله دوم این آزمون را که شامل مصاحبه، یا امتحان تخصصی و یا بررسی مدارک است را انجام دهند و نتایج را در مرداد ماه به سازمان سنجش اعلام نمایند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۹۵ برگزار می گردد،. در این آزمون تعداد ۷۶۱ هزار و ۶۴۹ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ ثبت نام کرده اند.

 

همین الان می توانید ثبت نام کنید