به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛  عبداله هادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: سه رشته تحصیلی جدید در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد در این دانشگاه افزوده می شود.

سه رشته دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی – مدیریت بازاریابی، مدیریت ورزشی و ریاضی آنالیز به جمع رشته‌های دکتری تخصصی واحد افزوده و جمع رشته‌های این واحد دانشگاهی در مقطع دکتری تخصصی به 4 رشته افزایش پیدا می کند و همچنین افزایش دو رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و ریاضی گرایش ریاضی مالی را داریم که سیاست کلی این واحد دانشگاهی در راستای توسعه رشته‌های دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و رشته‌های فنی و مهندسی متناسب با نیاز بازار کار و منطقه می باشد.

 با تلاش‌های مضاعف مسئولان دانشگاه و حمایت و همکاری‌های خوب سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون بیش از40 رشته در مقاطع مختلف به مجموع رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه اضافه گردید.

پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاداسلامی واحد مبارکه در چهار رشته دکتری تخصصی، 37 رشته تحصیلات تکمیلی و 52 رشته کارشناسی و کاردانی می باشد.