دانلود آزمون های آزمایشی سنجش، قلمچی، گاج - کنکور انسانی(سال های 97 تا 99)

دانلود آزمون های آزمایشی سنجش، قلمچی، گاج کنکور تجربی
دانلود آزمون های آزمایشی سنجش، قلمچی، گاج کنکور انسانی

 

با توجه به تعدد موسسات برگزارکننده آزمون های آزمایشی در کنکور انسانی، مانند آزمون های آزمایشی سنجش، قلمچی، گاج و مبتکران، داوطلبان برای یافتن نقاط ضعف و حفظ نقاط قوت خود، همیشه این سوال در ذهنشان وجود دارد که با توجه به عوامل مختلف یک آزمون آزمایشی استاندارد، مانند سطح و کیفیت سوالات، بهتر است در کدام آزمون آزمایشی شرکت کنند.

شرکت در آزمون های آزمایشی مختلف برای همه داوطلبان امکان پذیر نیست ولی دانلود سوالات آزمون های آزمایشی سنجش، قلمچی و گاج این امکان را برای شما عزیزان فراهم می کند که از اولین آزمون تا آخرین آزمونی که این موسسات در سال های تحصیلی 97 تا 99 برگزار کردند را به راحتی دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید. همچنین حل سوالات آزمون های آزمایشی سال های گذشته و بررسی پاسخنامه تشریحی آن ها در دوران جمع بندی، یکی از مهم ترین مسائلی است که مشاوران کنکور سراسری 3گام، به داوطلبان پیشنهاد می دهند. پاسخ به سوالات آزمون های آزمایشی سال های گذشته باعث می شود که داوطلبان بتوانند مفاهیم اساسی و حتی نکات ریز را در قالب تست های جامع درک کنند. همچنین می توانند با شبیه سازی کنکور سراسری، شرایط آزمون را تجربه، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و مدیریت زمان جهت پاسخگویی به سوالات را تمرین نمایند.

در ادامه شما داوطلبان عزیز می توانید سوالات به همراه پاسخنامه تشریحی آزمون های آزمایشی سنجش، قلمچی و گاج را که طی دوره‌های مختلف برگزار شده است، به صورت رایگان دریافت کنید. با آرزوی موفقیت برای تک تک شما عزیزان.

برای ارتباط با مشاوران کنکور سراسری 3گام و رزرو یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی به لینک زیر مراجعه نمایید. 

 

 

دانلود آزمون های آزمایشی قلمچی دهم انسانی + پاسخ تشریحی

دانلود آزمون های آزمایشی قلمچی یازدهم انسانی + پاسخ تشریحی

دانلود آزمون های آزمایشی قلمچی دوازدهم انسانی + پاسخ تشریحی

دانلود آزمون های آزمایشی سنجش دهم انسانی + پاسخ تشریحی

دانلود آزمون های آزمایشی سنجش یازدهم انسانی + پاسخ تشریحی

دانلود آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم انسانی + پاسخ تشریحی

دانلود آزمون های آزمایشی گاج دهم انسانی + پاسخ تشریحی

دانلود آزمون های آزمایشی گاج یازدهم انسانی + پاسخ تشریحی

دانلود آزمون های آزمایشی گاج دوازدهم انسانی + پاسخ تشریحی