برنامه ریزی فشرده کنکور ارشد پرستاری 99
برنامه ریزی فشرده کنکور ارشد پرستاری

 

 

برنامه ریزی فشرده کنکور ارشد پرستاری

مشاوره و برنامه ریزی ارشد پرستاری و به ویژه برنامه ریزی فشرده برای داوطلبانی است که به هر دلیلی مسیر مطالعه ای که تا امروز داشته اند را برای کسب رتبه مورد نظر خود مناسب نمی دانند مناسب می باشد همچنین داوطلبانی که به دنبال جهش و تحولی در مطالعه و برنامه ریزی خود هستند می توانند از این طرح استفاده کنند. به دلیل اینکه نسبت به هر داوطلب شرایط و حساسیت های برنامه ریزی متفاوت خواهد بود این برنامه ریزی بهتر است حتما با کمک و مشورت مشاور انجا بگیرد تا به بالاترین بازدهی برسد. برای مثال برنامه ریزی کنکور ارشد پرستاری برای داوطلبانی که موفق به خواندن نیمی از دروس کنکور پرستاری شده اند ولی در وقت باقی مانده تا کنکور سردرگم و نیاز به برنامه­ ای منسجم و پیگیری مدون دارند و داوطلبانی که نیاز به جمع بندی و مرور جامع دارد قطعا متفاوت است. اما به کمک طرح مشاوره و برنامه ریزی طرح تسلط سریع موسسه 3گام برای کنکور ارشد پرستاری بسیاری از داوطلبان می توانند پیشرفت چشمگیری در شرایط مطالعه و برنامه ریزی خود احساس کنند. در ادامه به بررسی ویژگی های طرح برنامه ریزی فشرده تسلط سریع برای کنکور ارشد پرستاری می پردازیم.

 

 

ویژگی های برنامه ریزی طرح تسلط سریع برای کنکور ارشد پرستاری

در این قسمت می توانید بخشی از ویژگی های طرح مشاوره و برنامه ریزی تسلط سریع برای کنکور ارشد پرستاری را مشاهده کنید. توجه داشته باشید یکی از دلایلی که تاکید می کنیم در یک برنامه ریزی فشرده و حساس حضور یک مشاور تخصصی کنکور ارشد پرستاری لازم است این است که در واقعیت با یک برنامه ریزی نسبتا خوب ولی بدون اقدامات و تغییر در سبک مطالعه و مرور ممکن است نتیجه دلخواه به دست نیاید. به همین دلیل بخشی از تمرکز مشاور تخصصی کنکور ارشد پرستاری در طرح برنامه ریزی فشرده آموزش نکات متفاوت است که به توضیح آن ها می پردازیم.

 

برای تحول در مطالعه و برنامه ریزی کنکور ارشد پرستاری در زمان باقی مانده با طرح تسلط سریع و دریافت مشاوره تخصصی همین حالا ثبت نام کنید. 

 

 

  • با استفاده از این طرح در مدت زمان کم باقی مانده تا کنکور کارشناسی ارشد پرستاری می توانند در درس زبان انگلیسی که یکی از دروس تعیین کننده با ضریب 3 در کنکور می باشد، از آموزش تکنیک های تست زنی زبان (تست متن و تست لغت) استفاده کنند تا سوالات را با دقت بالا در مدت زمان کم بتوانند پاسخ دهند. لازم به ذکر است تکنیک یاد شده بصورت تجربی توسط رتبه های زیر 100 کنکور ارشد پرستاری سال97 با درصد زبان بالای 60٪ تهیه و آموزش داده می­شود و در هیچ کتاب و منبع دیگری وجود ندارد.
  • دومین مزیت این طرح مشاوره آموزش تکنیک تندخوانی می باشد. همانطور که می دانید در فرصت باقی مانده به خواندن سریع با درک بالا نیاز داریم تا بتوانیم دروس باقی مانده را بطور کامل تمام کنیم و برای تسلط بر مطالب یک دور دیگر مطالب مهم کتاب را مرور کنیم. بی شک تکنیک تندخوانی در رسیدن به این هدف مهم ابزار کمک کننده ای خواهد بود.
  • برای آمادگی 100٪ کنکور حتما و اکیدا نیاز به تست زنی تمام دروس می باشد. در این طرح ضمن معرفی بهترین کتب تستی نحوه تست زنی و مرور تست های نشان دار شده به داوطلب آموزش داده خواهد شد. تا با تست زنی تمام دروس  و مطالعه پاسخ نامه تشریحی، دور سوم مطالعاتی برای کنکور اغاز شود.