مصاحبه با عبدالله نیتیلی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت کسب و کار 98
مصاحبه با عبدالله نیتیلی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت کسب و کار 98

 

 

با ثبت نام در پنل 3گام می توانید مصاحبه آقای عبدالله نیتیلی رتبه برتر ارشد رشته مدیریت کسب و کار یا MBA را به طور کامل گوش دهید. همچنین می توانید مطالب زیر را در سایت 3گام مطالعه کنید:

نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مدیریت کسب و کار (MBA یا ام بی ای)

رتبه ها و محل قبولی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار

 

 

مصاحبه با عبدالله نیتیلی رتبه برتر ارشد رشته MBA - سوال اول

خودتان را معرفی کنید.

من عبدالله نیتیلی هستم اهل مازندران. کارشناسیم رو در سهند تبریز رشته مکانیک خوندم. برای ارشد تغییر رشته دادم و مدیریت MBA خوندم. رتبه ارشدم 150 بوده و دانشگاه علامه طباطبایی گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی قبول شدم. من از اواخر بهمن با موسسه 3گام آشنا شدم و از بعضی از خدماتش استفاده کردم.

 

مصاحبه با عبدالله نیتیلی رتبه برتر ارشد رشته MBA - سوال دوم 

روند مطالعه و برنامه ریزی شما چه شکلی بوده است؟

من اول می خواستم ارشد مکانیک امتحان بدم و از مرداد تا بهمن خوندم. بعد پشیمون شدم چون علاقه ای به مکانیک نداشتم و تحقیق کردم و فهمیدم  مدیریت MBA رشته مناسبی واسه من هست. بعد در کنکور MBA شرکت کردم و سه درس داشتیم زبان و ریاضی و جی مت. زبان من خیلی ضعیف بود. وقت کمی داشتم و تصمیم گرفتم زیاد زبان کار نکنم و به ریاضی و جی مت بپردازم. از زمانی که برای مطالعه گذاشتم، 60 درصد مربوط به ریاضی و 20 درصد به جی مت بود. یه زمان کوچیک هم به زبان اختصاص می دادم.

 

مصاحبه با عبدالله نیتیلی رتبه برتر ارشد رشته MBA - سوال سوم

تاثیر حضور مشاور در زمان مطالعه برای شما چگونه بوده است؟

من کارشناسی مکانیک بود. با MBA و منابعش آشنا نبودم و فایده خوبی که مشاور داشت این بود که منابع رو پیدا کنم و یه دید کلی نسبت به ادامه راه بهم بده و یه برنامه ریزی کلی به من بده. همچنین مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) می تونه ادامه مسیر رو بهتون نشون بده.

 

مصاحبه با عبدالله نیتیلی رتبه برتر ارشد رشته MBA - سوال چهارم

به عنوان رتبه برتر چه توصیه ای به داوطلبان  کنکور 99 دارین؟

توصیه ای که می تونم بهشون کنم اینه که از مشاوره کسانی که قبلا کنکور دادند استفاده کنند. چون اکثر بچه های مهندسی دیدی که نسبت به این رشته دارند گنگ است. تو فرآیند درس خوندن هم به خودتون استراحت بدید و تفریحات ریزی داشته باشید. منظور از تفریحات ریز تفریحاتیه که زمان کمی می گیره و می تونه شما رو سرحال کنه و بهتون انرژی تازه ای بده. چراکه فرآیند درس خوندن برای کنکور فرآیند خسته کننده ایه.

 

 

 

مصاحبه با عبدالله نیتیلی رتبه برتر ارشد رشته MBA - سوال پنجم

چه عواملی در موفقیت شما  نقش داشتند و این عوامل را چگونه درصدبندی می کنید؟

50 درصد رو مدیون خونوادمم. 30 درصد مربوط به انگیزه ای است که داشتم و20 درصد رو به مشاورم اختصاص می دم. خونوادم  بستر مناسبی رو برام فراهم کرد که بتونم مطالعه مفید داشته باشم وازمن در این مدت پشتیبانی کرد. با اینکه تغییر رشته دادم زیاد سخت نگرفتند. واسه انگیزه هم چون رشته ی کارشناسیم مکانیک بود و علاقه ای به اون نداشتم، می خواستم تغییر رشته بدم. تحقیقی درباره این رشته داشتم و  فهمیدم رشته خیلی خوبیه. پس انگیزه زیادی داشتم که بخونم و تهران قبول بشم. تهران فرصت شغلی و سطح اساتید بالایی داره و خیلی می تونه به دانشجو کمک کنه. عامل سوم هم مشاور که یه دید کلی رو برام از ادامه مسیر مشخص می کنه و همون منابعی که برام مشخص می کنه خیلی کمک می کنه وقتی اشنا نیستم.

 

مصاحبه با عبدالله نیتیلی رتبه برتر ارشد رشته MBA - سوال ششم

استفاده از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رو به چه کسانی توصیه می کنید؟

مشاوره رو به همه توصیه می کنم چون واسه ی بچه ها محرک است. یکی که پیگیر کارات باشه می تونه نیروی محرک خوبی باشه و مسیر رو بهتون نشون میده. تو این رشته کارشناسی نداریم و ارشد داریم و بچه ها کارشناسی شون یه چیز دیگه بوده که تو این رشته آمدند و شناخت خوبی از این رشته ندارند. کسانی که سال های قبل کنکور دادند خیلی می تونند به این بچه ها کمک کنند.

 

مصاحبه با عبدالله نیتیلی رتبه برتر ارشد رشته MBA - سوال هفتم

از کدام خدمات 3گام رضایت بیشتری داشتید؟

من از مشاوره 3گام استفاده کرده بودم و خیلی اولش به بچه ها می تونه کمک کنه چون شناخت ندارن هون منابعی که معرفی می کنه و مسیری که مشخص می کنه که درست رو بخونی و ادامه بدی یه خدمات ویژه ای که 3گام داره همون سایتشه که می تونی رتبه ها و درصدای سال قبلو ببینی و بر اساس اونا یه هدفی برای خودت مشخص کنی