گرایش های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

 

 

 

گرایش های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

گرایش های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی شامل توسعه منابع انسانی، طراحی سازمان های دولتی، بودجه و مالیه عمومی، خط مشی گذاری عمومی، مدیریت تطبیقی و توسعه، مدیریت تحول و مدیریت رفتار سازمانی است. برای اطلاع از سرفصل دروس، ظرفیت پذیرش و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت و منابع گرایش های ارشد مدیریت دولتی می توانید با تیم مشاوره و برنامه ریزی ارشد مدیریت 3گام در ارتباط باشید. 

 

 

 

 

هدف کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، مطالعه و به کارگیری علم مدیریت برای اداره بهتر سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی و تعاونی است.

تفاوت عمده ای که گرایش مدیریت دولتی با سایر گرایش های ارشد مدیریت دارد، دید کلان این گرایش به مسائل است. همچنین این گرایش به دنبال حل مسائل کلان تر به نسب سایر گرایش ها است و برای اداره امور در سطح منطقه و کشور، کارایی بیشتری دارد.

 

چه افرادی برای تحصیل در ارشد مدیریت دولتی مناسب ترند؟

افرادی برای تحصیل در ارشد مدیریت دولتی مناسب ترند که دورنگرند و توانایی نو گرایی و ایجاد تحول را دارند. چون از یک مدیر دولتی انتظار می رود که با ارائه برنامه ریری منسجم و به کارگیری افراد توانمند، سازمان را به سمت اهداف اصلی آن سوق دهد و به طور کلی وظایف پنجگانه مدیریت را در سازمان پیاده سازی نماید.

 

آینده شغلی فارغ التحصیلان ارشد مدیریت دولتی

آینده شغلی فارغ التحصیلان ارشد مدیریت دولتی در سطوح مختلف سازمان های دولتی و خصوصی در بخش های منابع انسانی، سیاست گذاری و بودجه و ... می باشد. این افراد معمولا از سطوح پایین سازمان کار خود را آغاز می کنند و با اثبات توانایی هایشان به سطوح بالاتر می روند.

برای اطلاع از بهترین گرایش ارشد مدیریت دولتی از لحاظ بازار کار و ادامه تحصیل و آآشنایی با بهترین منابع کنکور ارشد مدیریت می توانید مطالب مرتبط را مطالعه کنید.