ارشد نانوتکنولوژی پزشکی و فارغ التحصیلان مهندسی کشاورزی

در پاسخ به این سوال که چه کسانی می توانند در کنکور ارشد نانوتکنولوژی پزشکی شرکت کنند باید گفت که با توجه به اینکه رشته های مهندسی کشاورزی در کشور ما چندان آینده خوبی با توجه به تلاش و پشتکار فارغ التحصیلان آن ندارند، تنها رشته ای که همه فارغ التحصیلان کشاورزی می توانند در آن شرکت کنند و دری به سوی پیشرفت و آینده درخشان را برای این بچه ها باز می کند همین کارشناسی ارشد نانوتکنولوژی پزشکی می باشد. فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی با ورود به حیطه پزشکی در رشته ارشد نانوتکنولوژی می توانند وارد دنیای جذاب پزشکی شوند و موفقیت های بی شماری را رقم بزنند. 

انگیزه بالای بچه های کشاورزی برای شرکت در این رشته علاوه بر بازار کار ضعیف رشته های کشاورزی در این است که می توانند با گرفتن دکترای این رشته به راحتی عضو هیئت علمی شوند و یا به راحتی اخذ پذیرش برای دانشگاه های برتر خارجی داشته باشند.

از طرفی میل به تحقیقات و در نوردیدن مرزهای جدید علمی نیز بسیار برای بچه های کشاورزی جذاب خواهد بود.

صرف نظر از این که این رشته بازار کار صنعتی و بالینی خوبی ندارد، می توان گفت که یکی از ایده آل ترین رشته ها برای شیفتگان تحقیقات در حوزه های جدید و البته کسانیست که دنبال هیئت علمی شدن هستند. از طرفی تغییر مدرک از وزارت علوم به وزارت بهداشت نیز مزیت بسیار بزرگی برای بچه های مهندسی کشاورزی خواهد بود.

بسیاری از کسانی که در کنکور ارشد وزارت بهداشت در ارشد نانوتکنولوژی پزشکی تغذیه موفق بوده اند به وضوح عامل موفقیت خود را در برنامه ریزی مشخص، تعداد مرورهای بالا و استفاده از بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد نانو تکنولوژی پزشکی و البته پشتکار و تلاش خود و استفاده از راهنمایی های خوب کسانی که در سال های گذشته رتبه های خوب به دست اورده اند عنوان کرده اند. موسسه 3گام با داشتن مشاوران مجرب و یک سیستم بسیار خاص در امر برنامه ریزی می تواند عوامل اصلی موفقیت رتبه های برتر را برای شما پیاده سازی کند. برای ورود به پنل مشاوره و برنامه ریزی می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید.