کار ما در 3گام

تیم مشاوره کارشناسی ارشد هوافضا در 3گام علاوه بر راهنمایی در مورد برنامه ریزی و نحوه صحیح خواندن مطالب، شما را از ابتدا تا انتهای مسیر به گونه ای راهنمایی میکند که مدیریت زمان در جلسه کنکور کارشناسی ارشد را به خوبی فرا گرفته و بهترین نتیجه را از کنکور کارشناسی ارشد هوافضا بدست آورید. ظرفیت پذیرش ارشد مهندسی هوافضا و کنکور های سراسری رقابت بالایی را در میان داوطلبان آن ها به وجود می آورد و یک داوطلب به منظور پیشی گرفتن از سایر رقبا به کلیدهای طلایی و رمزهایی نیاز دارد تا بهترین نتیجه را بگیرد. تیم ما در مجموعه 3گام با به کارگیری کادر مجرب از دانشجویانی که قبلاً همین مسیر را با موفقیت گذرانده اند، این کلیدها را در اختیار شما قرار می دهد. نمونه کارنامه، رتبه ها، درصدها و قبولی های ارشد مهندسی هوافضا هم از دیگر نکات کلیدی برای موفقیت در کنکور ارشد مهندسی هوافضا می باشد که 3گام به آن ها پرداخته است.

 

 

خلاصه اطلاعات دفترچه کنکور کارشناسی ارشد هوافضا

کنکور کارشناسی ارشد هوافضا به عنوان یک رشته شناور در نظر گرفته می شود. معمولاً کنکور کارشناسی ارشد هوافضا در یک نوبت و صبح پنجشنبه با کد دفترچه 1279 برگزار می گردد. برخلاف سایر رشته های مهندسی که عصر روز پنجشنبه و صبح روز جمعه برگزار می شوند، کنکور هوافضا به عنوان یک رشته شناور در نوبت مجزا انجام می شود و به دانشجویان رشته های مشابهی چون مکانیک اجازه می دهد تا علاوه بر شرکت در کنکور رشته خود، در کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی هوافضا نیز شرکت کنند. اطلاعات مربوط به  ضرایب دروس و تعداد سؤالات دفترچه کنکور کارشناسی ارشد هوافضا در جدول زیر ارایه شده است.

سؤالات کنکور کارشناسی ارشد هوافضا، در یک دفترچه در اختیار داوطلبین قرار می گیرد. این دفترچه شامل 125 سؤال است که مدت پاسخگویی به آن 200 دقیقه می باشد. دروس زبان عمومی و تخصصی، ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل، آیرودینامیک و پیشرانش، دینامیک پرواز و کنترل، سازه های هوایی و طراحی هواپیما دروسی هستند که در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد هوافضا قرار دارند.

 

ضرایب و تعداد سؤالات در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا بر اساس دفترچه ثبت نام 95 

 

زمان پاسخگویی

تعداد سؤالات

ضریب

نام درس

200 دقیقه

30

1

زبان عمومی و تخصصی

20

2

ریاضیات

20

2

آئرودینامیک

20

2

مکانیک پرواز

20

2

سازه های هوایی

15

2

طراحی اجسام پرنده