درخت تو گر بار دانش بگیرد         به زیر آوری چرخ نیلوفری را

بذار توضیح فلسفه سه گام رو با یک واقعیت ملموس شروع کنم: همه ما بسیاری از افراد را می شناسیم که زمان زیادی برای درس خواندن گذاشته اند اما نتوانسته اند دانشگاهی که مد نظرشون هست پذیرفته بشوند. علت این هست که درس خواندن زیاد، شرط لازم برای قبولی هست، ولی شرط کافی نیست! مثلا کسی که روش خواندن نظریه های روان درمانی و شخصیت را نداند مسلما هر چقدر وقت زیاد هم بگذارد نمی تواند به نتیجه مطلوب برسد. پس نوع روش مطالعه و شیوه برنامه ریزی برای رسیدن به موفقیت در کنکور بسیار مهم می باشد.

فلسفه 3 گام در معرفی کارشناسی ارشد مشاوره و به ویزه در زمینه برنامه ریزی، این است که به هر یک از اعضای خود برنامه ریزی متناسب با شرایط شخصی و فردی شان ارائه داده، منابع مطالعاتی را متناسب با زمان در اختیار و سطح توانمندی شان به آن ها معرفی نموده و تمامی اطلاعاتی که این افراد برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد مشاوره نیاز دارند در اختیارشان قرار دهد. همونطور که می دونید مؤسسات زیادی هستند که برای کنکور کارشناسی ارشد خدماتی رو ارائه میدن، اما معمولاً همه خدمات یک مؤسسه از کیفیت یکسان و مناسبی برخوردار نیستند. مثلاً یک مؤسسه ممکنه تو یه درس قوی باشه و بقیه دروسش خوب ارائه نشه. یا اینکه کنکورهای یک مؤسسه بهتر از بقیه باشه و جامعه آماری بیشتری رو پوشش بده. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بهترین ها رو برای شما یکجا جمع کنیم و بهتون ارائه بدیم. 

 

 

حالا باید ببینیم چطور می تونیم 3گامی بشیم؟

اول از همه مشاور تخصصی کارشناسی ارشد رشته مشاوره با شما یک جلسه صحبت میکنه البته شما باید قبلش تو سایت رزرو داشته باشید و شمارتون رو در اختیار ما بزارید که باهاتون تماس بگیریم. تو صحبت اولیه به شما میگیم که اصلا رشته مشاوره به دردتون میخوره یا نه و اگر میخواید شرکت کنید کدوم گرایش براتون مناسب تره... از منابع براتون میگیم و می بینیم اگه منابع خوب رو ندارید براتون تهیه می کنیم و براتون ارسال می کنیم ...بعد از صحبتی که ما باهاتون میکنیم شما باید تصمیم بگیرید که کدوم یکی از خدمات ما رو میخواید...خدمات ما به شما 4 قسمت داره؛ یکی مشاوره تلفنی که باید انتخاب کنید و ... البته یادتون باشه که همیشه مشاورای ما با شما تماس میگیرن پس یه وقت نگران هزینه ها نباشید...خدمت دیگه تیم 3گام برنامه ریزی روزانه و فردی هست که براتون با توجه به سطحی که قرار دارین و مدت زمانی که تا کنکور در اختیار دارید توسط مشاورهای با تجربمون تهیه و در اختیارتون قرار میگیره البته اگه دسترسی مداوم به اینترنت ندارید، یه قسمت داریم که اگه در خواست بدید برنامه روزانتون براتون پیامک میشه....قسمت بعد کارمون هم در اختیار دادن منابع به شماست که می تونید هم پکیج کامل رو درخواست بدید و هم اینکه اگر کتاب خاصی رو ندارید بدون نگرانی ما براتون تیه می کنیم و در اختیارتون قرار میدیم...اینارو توضیح دادیم که به چی برسیم؟ ما به موسسه خاصی وابسته نیستیم که بگیم حتما این کتاب رو بخون حتما این کنکور رو بده یا این کلاس رو برو، برای همین بهترین ها رو بهتون پیشنهاد میدیم و میخوایم که علاوه بر کاری که انجام میدیم موفقیت تو کنکور رو باهاتون سهیم باشیم.