3گام، شرکت خلاق
3گام، شرکت خلاق

تعریف شرکت خلاق

طبق تعریف زیست بوم شرکت های خلاق، "شرکت هایی که جوهره رشد آنها خلاقیت و نوآوری برای ارائه محصولات و خدمات جدید در سطح بازار هدف می باشد و همچنین با استفاده از مدل های نوین کسب و کار، به خلق مزیت رقابتی مبتنی بر نوآوری، در مدل کسب درآمد، کاهش هزینه ها، مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی، متمایزسازی محصولات و سایر فعالیت هایی که منجر به ساختارهای جدید در الگوی کسب و کار بنگاه شود، می پردازند به عنوان شرکت خلاق شناخته می شوند." به طور خلاصه یک شرکت خلاق یعنی شرکتی که بتواند نیازهای افراد مختلف جامعه را با کمترین هزینه، با تکیه بر علم و دانش، خلاقیت و نوآوری برآورده سازد به نحوی که این نیازها به بهترین حالت ممکن برطرف شود. اهمیت شرکت های خلاق در این است که ظرفیت بالای این شرکت ها در ایجاد و رونق اشتغال کشور نقش بسیار مهمی دارند همچنین با ایجاد و تولید خدمات و محصولات نوین و متنوع، نیازهای جامعه را در بخش های گوناگون برطرف می کنند. درهمین راستا و به دلیل ایجاد خدمات آموزشی در فضای دیجیتال و رفع نیاز گروه وسیعی از دانشجویان و دانش آموزان، و سعی در ایجاد عدالت آموزشی با اعلام  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تایید زیست بوم شرکت های خلاق، موسسه مشاوره و برنامه ریزی 3گام با نام حقوقی و ثبت شده برنامه پردازان آتی تک، از این پس به عنوان شرکت خلاق شناخته می شود.

موسسه 3گام، شرکت خلاق

موسسه مشاوره و برنامه ریزی 3گام همواره بر رفع نیازهای مشاوره و برنامه ریزی آموزشی دانش آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف با استفاده از روش های جدید، تاکید داشته است و تمرکز خود را به  برطرف کردن کامل مشکلات و مسائل این دوستان معطوف کرده است و این موضوع از ابتدا از رسالت های موسسه 3گام بوده است. شرکت برنامه پردازان آتی تک دارای دو زیر مجموعه اصلی با نام های 3گام و درس نگار می باشد که شاید دانشجویان و داوطلبان کنکوری بیشتر با نام 3گام آشنا باشند اما شرکت ما برای بهبود سیستم آموزشی مدارس در دوران تحصیل دانش آموزان و در نتیجه کیفیت بهتر آموزش پنل هوشمند درسنگار را هم طراحی کرده است که دانش آموزان از پایه های قبل از کنکور  با مفاهیم و کاربردهای برنامه ریزی و استفاده از آن آشنا شوند. پنل هوشمند درسنگار در ۴ سطح مدیران، مشاوران، دانش آموزان و والدین طراحی شده که یکی از اصلی ترین اهداف ما در زمینه معرفی روشهای نوین برنامه ریزی و مشاوره و ایجاد لذت مطالعه هوشمندانه از ابتدای کارمان بوده است. حالا مفتخر هستیم که اعلام کنیم، قرارگیری در لیست شرکت های خلاق، در واقع مهر تاییدی بر خدمات نوآورانه موسسه مشاوره و برنامه ریزی 3گام و نشانه ی رفع نیاز کاربران و حرکت در مسیر درست بوده است.

قرارگیری 3گام در لیست شرکت های خلاق را به همه 3گامی های عزیز تبریک میگوییم.

نام گیری موسسه 3گام به عنوان شرکت خلاق، اتفاق بزرگی است که نشان می دهد در بین هیاهوی نام و نشان های تجاری مختلف توانسته ایم مسیر درستی را در پیش بگیریم و بر ارائه خدمات با کیفیت به دانشجویان و دانش آموزان  تمرکز کنیم. قطعا این امر مهم بدون حضور داوطلبان مقاطع مختلف و حمایت ها و پیشنهاد ها و انتقادهای آن ها میسر نمی شد به همین دلیل حتما لازم می دانیم به خاطر این موفقیت بزرگ از همه کسانی که در طی این سال ها به اشکال مختلف به ما در رسیدن به نقطه کمک کرده اند به خصوص کاربران سایت 3گام، تشکر کنیم. قطعا قرار گیری نام موسسه 3گام به عنوان شرکت خلاق پایان راه ما نخواهد بود و این موضوع به همه پرسنل و کارکنان 3گام از واحد فنی تا مشاوران انگیزه بیشتری می دهد که این موفقیت ها روز به روز بیشتر بشود تا بتوانیم با کیفیت بهتری به شما عزیزان خدمات دهیم و همواره سعی کنیم خود را در بالاترین سطح کیفیت حفظ کنیم. ما به عنوان گروه موسسه مشاوره و برنامه ریزی 3گام، شناخته شدن به عنوان شرکت خلاق را به همه 3گامی های عزیز که تا به امروز به هر نحوی از خدمات موسسه استفاده کرده اند تبریک می گوییم. همچنین به دوستانی که هنوز در انتخاب موسسه مناسب برای برنامه ریزی و مشاوره تردید دارند پیشنهاد می کنیم برای دریافت خدمات خلاقانه، متمایز و نوین  موسسه خلاق 3گام اقدام کنند و تفاوت در کیفیت خدمات را حس کنند. از لینک زیر می توانید ثبت نام کنید و از یک جلسه مشاوره تخصصی در رشته خود استفاده کنید.