برای ورود به نرم افزار انتخاب رشته کنکور 3گام روی لینک زیر کلیک کنید.

https://final.3gaam.com/

 

 

نرم افزار انتخاب رشته سهمیه  ایثارگران

نرم افزار انتخاب رشته سهمیه ایثارگران، با توجه به اینکه سهمیه 5 درصدی سه سال است که رسما وارد سهمیه های کنکور سراسری شده است، با تحلیل بیش از سی هزار کارنامه در رشته های تجربی، ریاضی و انسانی دارای سهمیه 5 درصد، تبدیل به دقیق ترین نرم افزار انتخاب رشته سهمیه  ایثارگران شده است. از آنجایی که داوطلبان سهمیه به دنبال مرجعی هستند که ببینند شانس قبولی رتبه در سهمیه آن ها به چه میزان است می توانند از نرم افزار انتخاب رشته سهمیه استفاده کنند و در همه کد رشته ای گروه آزمایشی خود شانس قبولی با رتبه در سهمیه  خود را  بررسی کنند.

انتخاب رشته با سهمیه 25 درصدی 

انتخاب رشته با سهمیه 5 درصدی 

 

رعایت قوانین سهمیه ایثارگران در نرم افزار انتخاب رشته  ایثارگران

 سهمیه 5 درصد ایثارگران انتخاب رشته بسیار خاصی دارد و با توجه به قوانین بسیار پیچیده سهمیه 5 درصدی در انتخاب رشته ، انتخاب رشته سهمیه 5 درصدی، تبدیل به یکی از چالشی ترین انتخاب رشته های کل سهمیه ها می شود. بیایید ابتدا نگاهی به قوانین سهمیه 5 درصد ایثارگران بیندازیم. براساس اطلاعات دفترچه سازمان سنجش برای سهمیه 5 درصد ایثارگران متوجه 4 نکته مهم می شویم:

  1. سهمیه 5 درصد ایثارگران مثل سهمیه 25 درصد ایثارگران، باید 70 تراز آخرین قبولی سهمیه آزاد را کسب کنند تا حق بررسی شدن در آن دانشگاه و رشته را داشته باشند. 
  2. 5درصد از ظرفیت کد رشته محل های دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش مخصوص داوطلبان این سهمیه است و ظرفیت در کد رشته محل هایی که از نظر ریاضی قابلیت گرد کردن به عدد صحیح را داشته باشند به این سهمیه می رسد.
  3. ظرفیت خالی مانده از سهمیه 25 درصد ایثارگران، ابتدا به سهمیه 5 درصد و سپس به سهمیه آزاد می رسد.
  4. داوطلبان سهمیه 5 درصد ایثارگران هم در سهمیه خودشان مورد بررسی قرار می گیرند و هم در سهمیه منطقه شان.

توجه داشته باشید که نرم افزار انتخاب رشته سهمیه 5 درصد ایثارگران موسسه 3گام تمامی این قوانین را رعایت می کند و براساس آن به شما شانس قبولی رتبه در سهمیه 5 درصد ایثارگران را اعلام میکند.

تعیین شانس قبولی  با رتبه در سهمیه 5 درصد ایثارگران

نرم افزار انتخاب رشته سهمیه 5 درصد با بررسی رتبه های قبولی در سهمیه سال های قبل و بررسی تغییر ظرفیت های کنکور سراسری امسال شانس قبولی داوطلبان سهمیه 5 درصد را بررسی می کند و بعد از انالیز تمام کد رشته های موجود در دفترچه سنجش شانس قبولی با رتبه در سهمیه 5 درصد را  در 4 گروه زیر دسته بندی می کند:

  1. حتمی: قبولی این رتبه در سهمیه 5 درصد ایثارگران در این کد رشته صد در صد است.
  2. پر احتمال: در کنکور سال گذشته با رتبه ای مشابه این رتبه در سهمیه 5 درصد ایثارگران در این کد رشته قبولی وجود داشته است
  3. خوش بینانه: اختلاف رتبه در سهمیه 5 درصد ایثارگران شما با آخرین رتبه ی قبولی در سهمیه 5 درصد کنکور سال گذشته اختلاف کمی دارد و اگر شانس بیاورید در این کد رشته قبول می شوید
  4. کم احتمال: عملا شانس قبولی این رتبه در سهمیه 5 درصد ایثارگران  صفر خواهد بود.

 

 

تعیین شانس قبولی با رتبه در سهمیه 5 درصد در رشته های نیمه متمرکز

در رشته های نیمه متمرکز با توجه به وابستگی به قبولی در معاینات پزشکی و مصاحبه های دیگر، عملاً فقط رتبه در تعیین شانس قبولی شما تاثیرگذار نخواهد بود و علاوه بر رتبه شما باید در مصاحبه ها نیز قبول شوید. چنین موردی در نرم افزار به دقت رعایت شده است.

توضیحات کامل هر کد رشته در نرم افزار انتخاب رشته سهمیه 5 درصد

در نرم افزار انتخاب رشته سهمیه 5 درصد، برای اینکه شما به خطا نیفتید اگر کد رشته ای شرایط خاص و یا توضیحاتی در دفترچه داشته باشد، آن توضیحات در مقابل آن کد رشته در نرم افزار انتخاب رشته موسسه 3گام وجود دارد.

فیلتر رشته، احتمال قبولی، شهر و استان، نوع دوره (روزانه، نوبت دوم، پیام نور و ...) در سهمیه 5 درصد

در نرم افزار انتخاب رشته سهمیه 5 درصد ایثارگران، فیلترهایی را قرار داده ایم. شما می توانید با استفاده از این فیلترها، رشته خاصی را که می خواهید فیلتر کنید و نتایج خود و شانس قبولی خود در آن رشته را مشاهده کنید و سپس مثلا با فیلتر استان، دانشگاه هایی که فقط تمایل به رفتن به آنها را دارید را ببینید و سپس از بین آنها هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید و در سبد 150 انتخاب خود قرار دهید.

 

 

بومی سازی آزمون استعداد سنجی شغلی - تحصیلی هالند

معتبرترین آزمون استعدادیابی تحصیلی - شغلی جهان، آزمون هالند است. اما این آزمون با روندی که در جهان اجرا می شود شاید به صورت کاملا دقیق به درد شرایط کشور ایران نخورد. 3گام در یک کار بسیار عظیم و البته با کمک روانشناسان تربیتی، مشاوران تحصیلی و مشاوران شغلی برترین دانشگاه های ایران، آزمون هالند را برای شرایط ایرانی ها بومی سازی کرده است تا شما بدون مشکل با ضریب اطمینان بالا از این آزمون استفاده کنید. خروجی این آزمون به شما می گوید که شما به درد چه رشته ها و چه شغل هایی می خورید.

اولویت بندی اختصاصی نرم افزار انتخاب رشته سهمیه 5 درصد ایثارگران

بزرگ ترین و متفاوت ترین و هوشمندانه ترین ویژگی نرم افزار انتخاب رشته سهمیه 5 درصد 3گام در کنار دقت صد در صدی آن در تعیین شانس قبولی در سهمیه 5 درصد، ویژگی اولویت بندی اختصاصی نرم افزار است. ما براساس توان شما در پرداخت هزینه و شهریه، میزان دوری و یا نزدیکی شما به دانشگاه ها، علاقه شما به رشته ها، علاقه و تمایل شما به دانشگاه ها و ...، اولویت بندی اختصاصی و نهایی شما را انجام می دهیم. این اولویت بندی اختصاصی حتی قابلیت جابجایی دستی را نیز به شما می دهد تا اگر خواستید یک یا دو انتخاب را به تمایل خود در صورت نیاز خودتان جا به جا کنید.