حسابداری

المیرا امیری: من قبل از آشنایی با 3گام، مطالعه ام رو سه ماه قبل و از اوایل تیر آغاز کرده بودم که به توصیه اساتید و همکلاسی هایم کتابهای مروری جامع نوروش را برای دروس مالی و صنعتی خریداری کرده بودم. بزرگترین مشکل من با این کتابها این بود که واقعا متن انها را به خوبی نمی فهمیدم و در تست زنی به شدت ضعیف و کند بودم. پس از صحبت با مشاور 3گام، ابتدا منابع با توجه به شرایط من و سطح سنجی انجام شده از من به من معرفی شد. اوج کار جایی بود که دقیقا مبتنی بر منابع مناسب با من، یک برنامه ریزی دقیق به من داده شد که انعطاف بسیار بالایی داشت و هر جا هم به مشکل درسی می خوردم برای من رفع اشکال می کردند یا با ویدئوهای بسیار عالی که مشاوران برای داوطلبان ویژه خود آماده کرده بودند و یا به صورت آنلاین و از طریق تلگرام و برای ارزیابی کیفیت مطالعه من و تخمین رتبه و شانس قبولی من در هر مرحله آزمون گرفه می شد و حتی با سایر داوطلبان نیز نتیجه ازمونم را می سنجدیدند و به من اعلام می کردند. خوشحالم که با اینکه در ابتدا خیلی ناامید کننده شروع کردم ولی باز با راهنمایی های درست مشاوران تخصصی 3گام به دانشگاه روزانه مورد علاقه خودم یعنی اصفهان دست پیدا کردم.

رحمان خان زاده: جزوه ها، ویدئوها، آزمونها و مشاوره و برنامه ریزی ارائه شده توسط مشاوران تخصصی 3گام بسیار کامل و مفید بود.

فاطمه ایزدی: با برنامه ریزی مداوم و منظم میتوانید به هدفتون برسید و این ویژگی مختص موسسه 3گام است که با ارائه برنامه های منظم توسط مشاوران تخصصی رسیدن به هدف را آسان تر میکند.

عاطفه اذریان: از نظر ویدئوهای آموزشی  و برنامه ریزی درسی، موسسه 3 گام را  به دوستانم  پیشنهاد میدهم.

پژمان شریفی: برای داشتن برنامه ریزی منظم میتوانید از پنل 3گام استفاده کنید.

محبوبه امیدی پور: تیم مشاوره و برنامه ریزی 3گام بهترین برنامه مطالعاتی را ارائه میدهد و داوطلب دغدغه برنامه ریزی درسی را ندارد.

حمید غلامی: پنل برنامه ریزی 3گام برنامه ای منظم و منسجم ارائه میدهد که با جلو رفتن همراه برنامه موفقیت حتمی است.

لیلا رئیسی: ویدئو و مطالبی که در خصوص درس ها ارائه میشود بسیار کاربردی است و حتما پیشنهاد میکنم.

حمید کیانیان: ویدئو و جزوات ارائه شده در دروس صنعتی و ریاضی خیلی مفید هستند و کمک شایانی میکند.

الهام کرمی: از نظر معرفی منابع و برنامه ریزی درسی ارائه شده توسط مشاورراهنمایی های دقیقی شدم و در موفقیت بسیار تاثیر گذار است.

فاطمه جمشیدی: بودجه بندی درسها در برنامه ریزی بسیار دقیق است و مشاور راهنمایی های مفیدی در زمینه برنامه ریزی برای من داشته است

مهسا زمینی: اگرمطالعه خود را مطابق با برنامه ریزی درسی مشاوران 3گام قرار دهید در صد موفقیت افزایش می یابد.

ناهید میری: سرعت مطالعه در برنامه ریزی مطابق با هر فرد تنظیم میشود و قرار دادن  روز مروردر برنامه ریزی باعث تسلط بر دروس مطالعه شده در هفته میشود.

امیر عابدینی: برنامه ریزی و مشاوره از همه نظر بسیار مفید است

زهرا محمدی: با توجه به این که برنامه ریزی  به صورت روزانه ارائه میشود  و روز مرور در برنامه ریزی هر هفته قرار میگیرد در رسیدن به هدف  تاثیر گذار است.

سحر نادعلی: برنامه ریزی هوشمند 3گام بسیار کاربردی و مفید است

رضا سابقی: معرفی بهترین منابع و ارائه ویدیو های آموزشی و برنامه ریزی دقیق و کامل از ویژگی های طرح های مشاوره و برنامه ریزی 3گام است.

 

 

مدیریت

زهرا صفار: از نظر این که پنل از موبایل هم قابل دسترس بود و برنامه به صورت اینترنتی ارائه میشد و نیازی به نوشتن نداشت خیلی کمک کرد برنامه ریزی خیلی جز به جز بود و دسته بندی خوبی داشت وقتی با موسسه تماس گرفتم و با مشاور صحبت کردم خیلی به نظرم قابل اعتماد بودند و باعث شد از پنل استفاده کنم خیلی به نظرم واقع بینانه همه موارد توضیح میدادند.

شبنم لک: به افرادی که مشکل در برنامه ریزی دارند طرح های مشاوره و برنامه ریزی 3گام را پیشنهاد میدهم برنامه ریزی خوب و منسجم است و بیشتر روی برنامه ریزی تمرکز میشود.

اکرم شمس الدین: به نظرم طرح های 3گام از نظر برنامه ریزی و مشاوره عالی است و به دوستانم حتما توصیه میکنم برای موفقیت 3گام را انتخاب کنند.

سعیده رفیعی: برنامه ریزی درسی و معرفی منابع توسط مشاوره خیلی به من کمک کرد و از پیگیری های به موقع مشاور راضی بودم.

نرگس بابک: مطالب سایت 3گام بسیار کامل و جامع  است و مشاور هم راهنمایی هایی کاملی در زمینه برنامه ریزی و شیوه صحیح مطالعه داشتند و به نظرم موسسه 3گام  نسبت به سایت ها و موسسات دیگر خیلی قوی تر هستند.

رضا نبی گل: مشاور موسسه 3گام منابع کامل و صحیح معرفی کردند و پیگیری های به موقعی  داشتند. از نظر اخلاقی خیلی متعهد بودند و از نظر هزینه هم خیلی مناسب است و حتما به دوستانم پیشنهاد میدهم.

سارا خداخانی: موسسه 3گام برنامه ریزی درسی کامل ارائه میدهد و به شرطی که  کامل با برنامه  پیش بروید موفق میشوید.

مصطفی زارع: در مقطع ارشد فقط 3گام این ویژگی را دارد که برنامه ریزی کامل و دقیق و با جزئیات کامل به داوطلب دیکته کند.

پرستو دلبری: مزیت برنامه ریزی هوشمند 3گام  این بود که مشاوره رتبه برتر کنکور بود و حجم درس هایی که ارائه میدادند متناسب با شرایط هر داوطلب تنظیم می شد.

زهرا امینی: برنامه ریزی هوشمند 3 گام به نحوی است که باعث انگیزه بیشتر برای درس خوندن میشود و باعث میشود  به رتبه های برتر فکر کنیم.

فاطمه زهرا زاهدیان: برنامه ریزی 3گام  در دو مرحله مفهومی و تسلط ارائه میشود که دوره تسلط و جمع بندی بسیار مفید و کاربردی است. از نظر مشاوره و برنامه ریزی بسیار عالیه و به دوستان پیشنهاد میدهم .

امیر حسین خانجان: به دلیل  نوع برنامه ریزی دقیق و کامل موسسه 3گام به افرادی که برای ارشد مدیریت، مشاوره نیاز دارند فقط 3گام را معرفی میکنم.

حسین پویان: حتی اگر مدت زمان کمی تا کنکور ارشد فرصت داشته باشید با مشاوره و برنامه ریزی درسی 3گام به نتیجه میرسید.

نگار امیری: برنامه ریزی هوشمند 3گام دید خوبی برای درس خوندن و رسیدن به هدف به شما می دهد.

ستاره رستمی: طرح های مشاوره و برنامه ریزی 3گام بسیار مفید هستند و از همه نظر عالی است حتما پیشنهاد میکنم.

 

 

مجموعه شیمی

حمیده علوانی: برنامه درسی توسط مشاور به صورت روزانه ارائه میشود و با توجه به این که در هفته یک روز برای مرور مشخص می شود باعث تسلط بیشتر بر دروس مطالعاتی میشود و بخش آنالیز برنامه ریزی خیلی کمک میکرد و بهترین بخش پنل برنامه ریزی بود، در روزهای آخر که خیلی خسته شده بودم مشاور بهم روحیه و انگیزه برای  ادامه دادن میدادند  و در مورد  شیوه صحیح تست زدن خیلی راهنمایی می کردند و در انتخاب منابع کامل و درست کمک می کردند خیلی پشیمونم که چرا زودتر شروع نکردم با توجه به این که دیر شروع کردم و فقط دو ماه فرصت داشتم از رتبه ای که گرفتم خیلی راضی هستم.

فاطمه زارعی: برنامه ریزی 3گام به گونه ای است که در نحوه مطالعه کردن خیلی کمک میکند و منابع خیلی خوبی را معرفی می کند.

مهسا مرادی نسب: برنامه ریزی ارائه شده توسط مشاور تخصصی موسسه 3گام باعث میشود که  از درس خوندن خسته و دلسرد نشوید و از مشاوره برای انگیزه بیشتر و معرفی منابع راهنمایی دقیق دریافت کنید

فاطمه پور یعقوب: چون برنامه ریزی منظمه و مشاور میتونه اهرم فشاری باشه برای درس خوندن بیشتر، داوطلب به درس خوندن بیشتر ترغیب میشود.

راحیل عبدی:  برنامه ریزی 3گام به گونه ای طراحی شده که تکراری و کلیشه ای نیست و از پیگیری مشاور و برخوردشون بسیار راضی بودم.

طیبه وهابی: برنامه ریزی درسی 3گام باعث منظم شدن روند مطالعه میشود و طرح های مشاوره و برنامه ریزی از هر نظر خوب و کامل هستند.

انور بلوچ: از نظر برنامه ریزی و مشاوره بسیار دقیق و مفید است.

مینا عابدی: سیستم برنامه ریزی 3گام خوب و جالب  بود و اگر با برنامه مطالعاتی  پیش بروید موفقیت حتمی است.

مهدیس وصالی: از نظر پنل برنامه ریزی پیشنهاد میدهم. زمان بندی و سرعت مطالعه کاملا بر اساس شرایط هر فرد طراحی میشود.

راضیه ابوعلی زاده: طبق برنامه پیش برید قطعا به نتیجه میرسید.

مریم نمازی فرد: موسسه 3گام مشاوران تخصصی در زمینه معرفی منابع و برنامه ریزی درسی دارد و راهنمایی های کامل و جامعی ارائه میدهند.

سامیه غلامپور: برای افرادی که زمان کافی برای درس خوندن دارند پنل برنامه ریزی 3گام بسیار مناسب است. برای افرادی که زمان کافی برای درس خواندن هم ندارند باز پنل 3گام عالیست.

 

 

مهندسی مکانیک

خسرو قربانی: زنگ ها و ساعت های مشخص شده در پنل برنامه ریزی خوب و جالب بود و بهترین قسمت برنامه ریزی پنل، آنالیز برنامه ریزی بود که با مشخص کردن این که چه زمانی دروس به پایان میرسد به داوطلب اعتماد به نفس میداد. مشاوره در نحوه مطالعه و برنامه ریزی درسی  راهنمایی های دقیقی داشتند.

آروین سهرابی: بهترین بخش پنل برنامه ریزی بخش اهمیت فصول بود که مشخص میشد کدوم فصل از هر منبع مهم تر است و در مورد آنالیز برنامه ریزی میتونست نشان دهنده راه باشه که مشخص میکرد مطالعه  کتاب ها تا چه زمانی به پایان میرسد به طور کلی برنامه ریزی و معیاری که در اختیار داوطلب میگذارد بسیار خوب و کاربردی است. مشاوره در زمینه رفع اشکال دروس راهنمایی می کردند و دانش و مهارت کافی در این زمینه داشتند.

محمد جواد نور محمدی نجف آبادی: بهترین و کاربردی ترین بخش پنل برنامه ریزی، بخش آنالیز برنامه ریزی بود که مشخص میکرد تا چه زمانی کتاب ها به پایان میرسد. سرعت مطالعه برنامه ریزی با توجه به شرایط هر فرد تنظیم می شد. مشاوره در زمینه نحوه مطالعه دروس راهنمایی های کاملی داشتند و از نظر انگیزه دادن خوب بودند.

حجت سبز علی: نرم افزار باعث شده بود خیلی دقیق بتونم مطالعه کنم و از این که پنل مشخص میکنه تا کی کتاب تموم میشه خیلی راضی بودم.

سید محمد محمودی: برنامه ریزی درسی موسسه 3گام دید بهتری بابت درس خوندن میدهد  و به چند تا از دوستان پیشنهاد دادم

علیرضا فراهانی: بهترین منابع توسط مشاوران تخصصی 3گام به من معرفی شد و راهنمایی های دقیق در برنامه ریزی درسی و شیوه صحیح مطالعه به من شد که در رسیدن به نتیجه مورد نظر کافی بود.

سجاد کریمی: بدون هیچ فکری و قطعا با برنامه ریزی 3گام موفق می شوید زیرا مشاور اهرم فشاری برای حرکت به سمت موفقیت است.

مهرزاد مارویی: طرح های مشاوره و برنامه ریزی 3گام به گونه ای است که مشاوره تخصصی در دوران درس خوندن همراه داوطلب است و راهنمایی دقیق و کاملی در مورد معرفی منابع و برنامه ریزی درسی می کند.

ابوذر فتوحی: اگر در برنامه ریزی مشکل دارید حتما از موسسه 3گام کمک بگیرید.

سعیده درویشی: موسسه مشاوره و برنامه ریزی 3گام نسبت به موسسات دیگر برنامه دقیق و کامل و خاص را به داوطلب ارائه میدهد.

سامان صابر: برنامه ریزی ارائه شده موسسه 3گام موجب شده بود برنامه درسی مشخص و منظمی داشته باشم.

حمیده زارع: اگر داوطلب با پشتکار و تلاش کافی با برنامه ریزی درسی ارائه شده توسط مشاوران تخصصی 3گام پیش برود حتما به نتیجه  میرسد.

 

 

مهندسی عمران

رضا میرزا بیگی: به دوستان حتما پیشنهاد میدهم که از طرح های برنامه ریزی و مشاوره 3گام استفاده کنند.

علی دهقان: بهترین منابع توسط مشاوران تخصصی موسسه 3گام به من معرفی شد و از نظر نحوه مطالعه و برنامه ریزی راهنمایی دقیق به من داده شد که برای موفقیت لازم و کافی بود.

افشین سلطانی: نقطه قوت برنامه ریزی هوشمند 3گام انعطاف پذیری است که برنامه مطابق با شرایط هر فرد  به داوطلب ارائه میشود و من کاملا راضی بودم.

حامد جعفری: مشاوره تخصصی من را از سردرگمی نجات دادند و برنامه ریزی درسی متناسب با شرایط به من ارائه دادند و در مورد انتخاب رشته خیلی راهنمایی دقیقی و کاملی کردند.

امیر ایلانلو: طرح های مشاوره و برنامه ریزی 3گام  به دوستان پیشنهاد میدهم چون به نظرم نحوه برنامه ریزی روزانه و هفتگی عالی بود و برنامه درسی ارائه شده  را دوستانم دیده بودند و بسیار استقبال کردند.

بهنام بهادری: موسسه 3گام از نظر برنامه ریزی و مشاوره و حتی نرم افزار انتخاب رشته عالی و قابل احترام است و به دوستان پیشنهاد میدهم

سحر جعفری: پنل هوشمند برنامه ریزی 3گام بسیار دقیق و کاربردی است.

محمد بیات: مشاور و برنامه ریزی 3گام بسیار کامل است واگر داوطلب پشتکار و اراده کافی داشته باشد و اگر با برنامه مطالعاتی ارائه شده توسط مشاوران تخصصی 3گام پیش برود حتما موفق می شود.

میلاد پشت دری: به نظرم طرح طلایی بهترین و کاملترین طرح مشاوره و برنامه ریزی 3 گام است. حتما به دوستان پیشنهاد میدهم چون واقعا دسترسی به تلگرام مشاور و اینکه مشاور هر لحظه پاسخگوست خیلی به شرایط مطالعه کمک می کند.

 

تربیت بدنی

مریم پور محمدی: بهترین بخش پنل برنامه ریزی 3گام مشخص کردن فصل های مهم هر منبع بود و این که سرعت مطالعه پنل برنامه ریزی با داوطلب تنظیم میشد از نظر زمان بندی در دوره تسلط بسیار مفید بود. بهترین و کاملترین منابع به من معرفی شد و مشاور در کنترل استرس و دادن انگیزه خیلی راهنمایی های مفیدی میکرد و چون خودشون در این رشته دکتری داشتند و رتبه برتری بودند  دانش و مهارت بسیار بالایی داشتند می تونم به جرات بگویم اگر مشاور در این مسیر همراه من  نبودند حتی اطلاع از منابع و شیوه صحیح مطالعه و تست زدن نداشتم.

آرزو کریمی: پنل برنامه ریزی از نظر آنالیز خیلی کمک کرده و زمان برنامه کاملا با شرایطم هماهنگ بود، مشاور از نظر معرفی منابع راهنمایی های خوبی داشتند و با توجه به این که چند مرتبه از ادامه تحصیل منصرف شده بودم مشاور برای ادامه دادن و شروع دوباره خیلی انگیزه دادند.

مهسا جارچی:  پنل 3گام به داوطلبان در برنامه ریزی کمک شایانی میکند و نظم خاصی به برنامه آنها میدهد. درس خواندن منظم یکی از سخت ترین کارها در کنکور است که 3گام به سادگی این کار را برای من انجام داد.

حسین محتشمی امند: به داوطلبانی که به دنبال برنامه ریزی دقیق هستند 3گام را پیشنهاد میکنم، چون در رشته تربیت بدنی تنها جایی که برنامه ریزی تخصصی و کاملا هدفمند برای قبولی ارائه می کند 3گام است.

آرش امیر نژاد: به کمک مشاورین 3گام حتی اگر صفر مطلق هم باشید میتوانید به بهترین رتبه ها برسید. من خودم به شخصه این را تجربه کردم.

سعیده روستا: پنل برنامه ریزی و مشاوره 3گام از همه نظر کامل است و به دوستانم حتما معرفی میکنم و حتی در معرفی خود آدس و شماره تلفن موسسه را هم به آنها می دهم.

زهرا حسینی: بهترین منابع توسط  مشاورین تخصصی 3گام به من معرفی شد و برنامه ریزی دقیقی بر اساس همین منابع به من ارائه شد که برای موفقیت لازم و کافی بود.

فائزه قادری: به همه پنل برنامه ریزی 3گام پیشنهاد میکنم و به شخصه تمایل دارم نحوه کار با پنل هوشمند برنامه ریزی 3گام رو به علاقمندان آموزش دهم.

 

 

کامپیوتر و فناوری اطلاعات 

الهام خراشادی زاده: برنامه ریزی هوشمند 3گام باعث ایجاد انگیزه در داوطلب میشود و  برنامه به طور کامل و جز به جز طراحی شده است و ازاین که مشخص میشد تا چه زمانی مطالعه کتاب به پایان میرسد خیلی راضی بودم.

فریبا جامع: برنامه ریزی 3گام کاملا قابل انعطاف است و مطابق با شرایط هر فرد برنامه ریزی توسط مشاوران ارائه میشود و از نظر زمان بندی کمک بسیاری میکند.

مریم خدام: برنامه ریزی دقیق و مشاوره عالی و حتی اگر چند سال پشت کنکور بمونم هر دفعه 3گام رو انتخاب میکنم.

سمیرا سادات اخوی: پنل برنامه ریزی باعث میشد داوطلب به سمت جلو هل داده بشود و مشاوره هم در زمینه معرفی منابع و دانش و مهارت خوب بودند با توجه به این که زمان کمی تا کنکور فرصت داشتم  پنل برنامه ریزی 3گام و مشاور تخصصی راضی کننده بودند در هر صورت برای رسیدن به موفقیت تلاش و اراده شخص داوطلب مهم است و پنل برنامه ریزی و مشاوره مسیر موفقیت  را برای داوطلبان هموار میکند.

پوریا نجفلوی: طرح مشاوره و برنامه ریزی 3 گام در موفقیت بسیار تاثیر گذار است.

سید سعید بیضائی: برنامه ریزی درسی ارائه شده توسط مشاوران 3گام باعث هدفمند شدن مطالعه میشود.

اسما اوخیری: بهترین مشاور مجازی 3گام است که برنامه ریزی دقیق و کامل ارائه میدهد و اصلا برنامه باعث دلسردی و خستگی از درس نمیشود.

سمیرا نوروزی: برنامه ریزی هوشمند 3گام به نحوی طراحی شده است که  دید خوبی در مورد مطالعه میدهد و اگر داوطلب هم تلاش کند و با برنامه ریزی 3گام جلو برود حتما نتیجه دلخواه را میگیرد.

 

مجموعه روانشناسی

علی کلوندی: به افرادی که  در شیوه برنامه ریزی درسی مشکل دارند طرح های مشاوره و برنامه ریزی 3 گام را توصیه میکنم.

فاطمه آریایی: بسیاری از داوطلب ها در برنامه ریزی متناسب با شرایطشون مشکل دارند و مشاوران 3گام با ارائه برنامه ریزی دقیق و منظم به صورت روزانه این مشکل را حل میکنند.

فرشکری: اگر دوباره بخواهم در کنکور شرکت کنم قطعا 3گام را انتخاب میکنم.

شیما ذبیحی: در مورد پنل برنامه ریزی 3گام بیشتر بخش بودجه بندی برنامه به من کمک کرد و بخش اهمیت فصول بسیار کاربردی بود و فصل های مهم هر منبع مشخص میشد تا با توجه به زمانی که تا کنکور باقی مانده بود فصل های مهم هر منبع مطالعه شود، از نظر سرعت مطالعه، پنل  با توجه به شرایط داوطلب برنامه درسی ارائه میدهد. مشاور کاملترین و جامع ترین منابع را به من معرفی  کرد و برای ادامه دادن و به جلو حرکت کردن انگیزه و روحیه میدادند. دانش و مهارت مشاور عالی بود.

سحر تقدسی: اگر زمان مناسبی را برای شروع برنامه ریزی انتخاب کنید و همزمان با برنامه ارائه  شده توسط مشاوره تخصصی 3گام پیش بروید حتما به خواسته مورد نظر خود میرسید.

دنیا عباسی: از نظر مشاوره و برنامه ریزی بسیار برنامه کاربردی و عالی است و به دوستانم پیشنهاد میدهم. تنها باری که من در زندگی کاملا برنامه ریزی داشتم، همین یک بار بود.

 

 

مجموعه زبان انگلیسی

اعظم السادات حسینی مقدم: برنا مه ریزی 3 گام کاملا مفید و کاربردی است و کمک شایانی در نحوه مطالعه و برنامه ریزی میکند.

امید جمشیدی: برنامه 3گام باعث میشود غولی که از کنکور تو ذهنت ساختی از بین برود و با برنامه ریزی دقیق و صحیح به هدفت برسی.

مهرداد سیفی: برنامه 3گام به نحوی طراحی شده است که با جلو رفتن همراه برنامه به نتیجه دلخواه میرسید.

عطا روناسی: با انتخاب زمان مناسب برای شروع مطالعه، برنامه ریزی موسسه 3گام گزینه ای بسیار درست است.

رئوفه رمضانی: از نظر برنامه ریزی و مشاوره، موسسه 3 گام را حتما به دوستان پیشنهاد میدهم.

 

مدیریت کسب و کار

علی آخوندی: با توجه به معرفی منابع درست و برنامه ریزی درسی دقیق ارائه شده توسط مشاور تخصصی، 3گام  را پیشنهاد می دهم.

فرناز نافعی: موسسه 3گام نسبت به موسسات دیگر که صرفا فقط برنامه ثابت بدون انعطاف میدهند، برنامه ریزی بسیار عالی و منعطفی می دهد. مشاور تخصصی بسیار صبور و با حوصله ای دارد و نقاط مثبتی را ذکر میکنند که روحیه و انگیزه برای درس خواندن افزاش پیدا می کند.

محمد امین جودت ماسوله: بهترین و کاملترین منابع توسط مشاور 3گام به من معرفی شد و برنامه ریزی هوشمند 3گام بسیار مفید و دقیق بود.

سپیده آزاد: اگر دچار سردرگمی هستید و از نحوه برنامه ریزی چیزی نمیدانید طرح های مشاوره و برنامه ریزی 3گام را پیشنهاد میدهم.

میلاد بردی: سیستم برنامه ریزی هوشمند 3گام عالی است و هیچ نقصی ندارد، برنامه ای کاملا دقیق و جز به جز به داوطلب ارائه میدهد.

تهمینه مشایخ: در کنار شرکت در کلاسهای کنکور ارشد داشتن برنامه ریزی دقیق خیلی کمک میکند و این برنامه ریزی دقیق را میتوانید از مشاوران تخصصی موسسه 3گام دریافت کنید.

 

مشاوره

طیبه رشیدی: پنل برنامه ریزی درصد هایی که مشخص میکرد خیلی کمک کننده بود و در مورد برنامه ریزی دید خوبی میداد و طبقه بندی دروس خیلی خوب بود و دوره ها باعث میشد کتاب ها در ذهن داوطلب بمونه و دوره جمع بندی و تسلط خیلی کمک کننده بود. در مورد مشاوره اینکه فردی در کنارت است  که حمایتت میکنند و در اوج نا امیدی بهت امید دوباره میدهند بسیار عالی است. با توجه به این که من مشکلات زیادی داشتم مشاورم همچنان خیلی بهم امید میدادند و حتی 10روز مونده بود به کنکور میگفتند هنوز میتونی برسی. فقط مطالعه کن.

محمد امین محمدی: پنل برنامه ریزی ریتم خاص و مداوم داشت و کمک کرد و حتی در حال حاضر در برنامه ریزی برای خودم که میخواهم درس بخوانم با توجه به دیدی که پنل شما از درس خواندن داده میتوانم برای خودم برنامه ریزی کنم. سرعت مطالعه با شرایطم تنظیم شده بود و حجم خواندن مباحث با پنل تنظیم میشد. تسلط کامل مشاور بر برنامه ریزی و حرف های امید دهنده برای رسیدن به هدف بسیار تاثیر گذار بود.

نسرین مولایی: برنامه ریزی هوشمند 3گام کاملا دقیق و کامل ارائه میشود.

سیمین مرادی مقدم: مشاور تخصصی موسسه 3گام همراه خیلی خوبی بودند و متناسب با شرایط و سلیقه هر داوطلب برنامه ارائه میدهند و در بسیاری از مواقع از نظر روحی به من کمک کردند.

 

 

زیست شناسی سلولی و مولکولی

سها ابراهیمی: دقیقا مرور 3گام کاری کرد که من سر جلسه جوری تست می زدم که اصلا گزینه ها رو نگاه هم نمی کردم دقیقا با خوندن سوال جواب رو می دونستم. الان هم بیوشیمی دانشگاه تهران می خونم.

هدایت الله صادقی: اگر بخوام کل کاری که 3گام برای من تونست انجام بده رو تو یه جمله خلاصه کنم: "3گام، یعنی تعهد به توان 100 و همراهی به توان 1000". واقعاً تصور اینکه با اینکه شاغل بودم بتونم تو کنکور بعد از 7 سالی که از لیسانسم گذشته بود، قبول بشم اونم دانشگاه دولتی اونم تهران، محال بود ولی با تلاش خودم و البته تعهدی که به برنامه داشتم از پسش براومدم. این تلاش و تعهد رو 3گام به من داد.

افسانه حیدری: برنامه 3گام به تنهایی به نظر من شاید نتونه آدمو به سمت موفقیت هدایت کنه و این برنامه در کنار پیگیریهای مشاور خیلی خوب میشه. من خودم مشکلم این نبود که برنامه نداشتم و می دونستم می خوام چی کار کنم ولی هیچوقت به برنامه هام عمل نمی کردم. تونستم دانشگاه بهشتی ژنتیک قبول بشم. در کنار حمایتهای خانواده ام، پیگیریهای مشاور 3گام اصلی ترین دلیل من تو موفقیتم بود.

 

حقوق

اسما بهرامی: با توجه به این که من زمان کمی تا کنکور کارشناسی ارشد داشتم بخش های اهمیت فصول و نقاط قوت و ضعف پنل برنامه ریزی 3 گام بسیار کاربردی بود و سرعت مطالعه من  با سرعت برنامه ریزی پنل مطابق بود.

نیلوفر عواطفی: برنامه ریزی درسی ارائه شده توسط مشاوران  3گام دسته بندی کاملی داشت و برنامه بسیار دقیق و جز به جز در اختیار داوطلب قرار میگیرد. برای داطلبان حقوق دست هبندی شدن مطالب حجیم و فرار اهمیت خیلی زیادی دارد.

محسن رئیسی: در زمینه انتخاب گرایش و معرفی منابع راهنمایی های کاملی میکنند و حتما به دوستان پیشنهاد میدهم.

 

مهندسی شیمی

شبنم خرازی: پنل برنامه ریزی عنوان بندی خوبی داشت و زمان بندی مشخص شده در پنل مفید و کاربردی بود به هر حال برای موفقیت در کنکور داشتن برنامه ریزی درسی خیلی مهم است و از این نظر پنل 3گام خیلی میتونه کمک کنه.

اکرم شاکری: برنامه ریزی درسی 3گام از همه جهات عالی است و در رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار کمک میکند.

محمد رضا جمشیدی: حتی اگر زمان کمی تا کنکور فرصت داشته باشید با برنامه مطالعاتی ارائه شده تیم مشاوران تخصصی 3 گام به هدف خود میرسید.

سجاد شبتارنیاز: برنامه ریزی درسی 3گام  برای دوستانی که در برنامه ریزی مشکل دارند و نمی دونند در روز چند ساعت و به چه صورتی مطالعه بکنند بسیار کارآمد است.

 

مهندسی صنایع

مریم عبادی: مشاورانی دارند که واقعا بر کنکور اشراف داشتند و متناسب با روحیات و مشکلات هر فرد برنامه ریزی میشه و برنامه قابل انعطافه و این که برنامه ریزی بر اساس مباحث و سرعت مطالعه دانشجو مشخص میشه خیلی خوبه.

رضا فتاحی: طرح ها از نظر هزینه خیلی مناسب هستند و قطعا پیشروی با برنامه درسی 3گام در رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار تاثیر گذار است.

 

 

مهندسی مواد

زکیه رمضانیان: برنامه ریزی موسسه 3گام به صورت روزانه به داوطلب ارائه میشود بر حسب نتایجی که از کنکور ارشد گرفتم از مشاوره و برنامه ریزی 3گام بسیار راضی بودم.

 

برنامه ریزی و امور شهری

پریسا حاتمی فر: برنامه ریزی 3گام به نحوی طراحی شده است که با اجرای ان میتونید به هدفتون برسید. شکل طراحی این برنامه ریزی دقیقا به نحویه که با ایمان صد در صد می تونید اجراش کنید.

محمد سمائی: مشاوره و برنامه ریزی درسی 3گام انگیزه بالایی برای مطالعه به من داد و بسیار مفید بود. دقت و صحت برنامه ریزی باعث می شود داوطلب اعتماد به نفس بالایی پیدا کند و همین ناخواسته انگیزه داوطلب را افزایش می دهد.

 

اقتصاد

میترا نوروزی: اگر داوطلب اراده و پشتکار کافی داشته باشد میتواند با برنامه ریزی هوشمند 3گام و کمک مشاوران تخصصی به هدفش برسد. لازمه تلاش داوطلب یک برنامه خیلی دقیق و منسجمه. تلاش از داوطلب و برنامه ریزی دقیق و منظم و مناسب از 3گام قطعا می تونه هر کسی رو موفق کنه.

 

علوم سیاسی و روابط بین الملل

احسان الهامی: با پرداخت هزینه مناسب میتوانید در زمینه مشاوره و برنامه ریزی درسی از 3گام خدماتی کامل و مفید دریافت کنید. چیزی که در موسسات دیگر به نظر من هزینه بالا برای خدماتی بی کیفیت باید پرداخت شود.

علی حسینی: با توجه به موسسات دیگر در زمینه کارشناسی ارشد 3گام خدماتی متفاوت با هزینه مناسب ارائه میدهد. علاوه بر هزینه مناسب، نحوه برنامه ریزی با شرایط داوطلب کاملاً متناسب است.

 

ریاضی

ابوالفضل قادری: کنکور ریاضی پارسال یه سری تغییرات تو محض و کاربردی داشت که به موقع تونستم با 3گام با این تغییرات هماهنگ بشم. آرزوم ین بود که ریاضی مالی بیارم که با کمک 3گام اوردم. همه ی 3گام برای من جذابیت داشت.

سولماز احسانی: برای کسایی که تو شهرستانهای بدون امکانات و محروم دنبال اهداف بزرگ هستند، 3گام به نوعی تنها انتخابه. چون دقیقا همون چیزی که تو تهران ارائه میشه همون هم تو جایی مثل ایلامم ارائه میده و هیچ فرقی از این نظر نداره.

شهلا روزاور: برنامه ریزی 3گام باعث شد تا تو خود زندگیمم برنامه هام مرتب بشه. الان هر کاری که می خوام بکنم، با دقت براش برنامه ریزی می کنم. یه جوری انگار ماهیگیری رو خودم یاد گرفتم. اینکه بتونی برنامه ریزی کنی و بهش برسی و همه رو اجرا کنی بزرگترین لذت دنیاست.

 

زیست شناسی جانوری

اشکان نامرو: به راحتی رتبه 29 رو تو تکوین آوردم. جالب برام اینجا بود که حتی تو دو گرایش دیگه هم رتبه ام زیر 100 شد با اینکه زمان زیادی برای خوندن بقیه درسا نذاشتم. نظمی که 3گام تو مطالعه دروس براساس هدفت میده بزرگترین ویژگی 3گامه.

صفیه غلامی: در کل با روزی 3 تا 4 ساعت مطالعه از آبان به آرزوم رسیدم. آرزوی من قبولی تو دانشگاه نبود. واقعا خنده دار بود! آرزوی من این بود که بتونم چند ماه پشت سر هم درس بخونم و این اتفاق افتاده بود و یکی از نتایج این اتفاق قبولی تو فیزیولوژی

زینب طاهری: تضمین بازگشت پول در صورت عدم رضایت ظرف یک هفته نشون می ده که 3گام واقعا به کیفیت خودش ایمان داره و من هم تو ارشد بهداشت و هم تو ارشد علوم از خدمات 3گام استفاده کردم و که تو بیوشیمی بالینی شرکت کردم و رتبه امم شد 91 و تو زیست جانوری رتبه تو تکوین شد 12.

 

صنایع غذایی

زهرا قائنی: به نظر من، 3گام به قدری با حوصله و دقت طراحی شده که جواب خیلی محکم و خوبی رو برای اعتراض و انتقادها نسبت به خودش آماده کرده. یه جورایی انگار فکر همه چی رو از قبل کردند. حتی برادر من که یکی از سختگیرترین ادما برای استفاده از خدمات آنلاینه، 3گام رو یکی از مورد اعتماد ترین سیستمهای انلاین می دونه.

ابراهیم نیاسالاری: 3گام رو من به هر کسی که حوصله درس خوندن و از اون مهم تر وقت درس خوندن نداره پیشنهاد می کنم و روش های تست خونی 3گام رو به همه توصیه می کنم. اصلا به نظر من 3گام باید هر ماه یه همایش کشوری راه بندازه و روش های تست خونی رو برای کل ایران یاد بده.

اکرم شعبانی جاهد: 3گام الان یکی از اعضای خانواده ماست. چون داریم خانوادگی ازش استفاده می کنیم و هر کدوممون هم برای یه هدف خاص تحصیلی خاصی داریم ازش استفاده می کنیم.

 

مجموعه فیزیک

وحید افشار زاده: برنامه ریزی 3 گام انعطاف پذیری و بالانس خوبی دارد و برای افرادی  که به طور  کامل با برنامه پیش بروند  موفقیت حتمی است.

میثم اسماعیلی: با مشاورانی صحبت میکنید که خودشون رتبه برتری هستند و میتوانند از نظر معرفی منابع و شیوه درس خوندن صحیح کمکتون کنند.

 

معماری

المیرا معماریان: زمان بندی برنامه ریزی 3گام به گونه ای است که بدون نیاز به شرکت در کلاس های آموزشی وقت کافی برای مطالعه تمامی منابع معرفی شده را داریم و پاسخ دهی مشاوران بسیار به موقع و عالی است.

 

آمار

حسین سلمانی: در کل با کمترین انرژی رتبه دو رقمی آوردم. در کل خوبی 3گام برای من این بود که کلا دیگه حتی یک ثانیه هم به این فکر نکردم که چی رو حذف کنم و چرا. از این بابت از 3گام واقعا ممنونم. البته یه سری قسمتهایی هم داره که خیلی کمک می کنه ولی چون قسمت اهمیت فصول برای من خیلی معجزه کرد بیشتر همون رو یادم میاد.

ساناز شهابی اسدناهی: در کل برام باور نکردنی نبود که فقط با خوندن دو سه تا کتاب بتونم به این راحتی تو ارشد امار اونم تهران قبول بشم. جذابترین بخش 3گام برای من جدول برنامه ریزی شسته رفته اش بود و اینکه چون من زیاد جا می موندم اوایل از برنامه ریزی با ثبت گزارش کار خیالم از بابت به هم نریختن برنامه ریزی راحت می شد.