موسسه 3گام، یکی از موسساتی است که علاوه بر پیشگام بودن و نوآور بودن در حوزه مشاوره و برنامه ریزی آزمونهای کارشناسی ارشد، از خیلی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد نظر سنجی های تلفنی و ایمیلی نیز انجام می دهد. براساس نظر سنجی از بیش از 20،000 داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در سال گذشته مهم ترین دلایل شکست در کنکور کارشناسی ارشد، موارد زیر است:

1- انتخاب غلط منابع: یکی از مهم ترین دلایل شکست داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد به گفته بسیاری از داوطلبان، انتخاب غلط منابع بوده است. جالب اینجاست که اکثر آنها معتقدند که اعتماد کورکورانه به یک موسسه خاص و سرسپردن به تبلیغات گوناگون آنها باعث شده است تا منابع آن موسسه خاص را انتخاب کنند، در حالی که منابع آن موسسه در یک یا دو درس مناسب آنها بوده است ولی در بقیه درسها حتی یک سوال هم از روی منابع آن موسسه در کنکور نیامده است.

2- نداشتن برنامه ریزی: دومین دلیلی که بسیار هم بر روی آن تأکید می شود، عدم وجود یک برنامه ریزی دقیق برای کنکور بوده است. نبود برنامه ریزی باعث تلف شدن وقت، عدم متوازن شدن مطالعه و عدم اتمام درسها در زمان مناسب می شود. بسیاری حتی نمی دانستند که چه مقدار باید در روز درس بخوانند و چه زمانی تست بزنند و از چه زمانی فقط و فقط مرور و جمع بندی داشته باشند. حتی برخی برنامه ریزیهای غلط یک آزمون آزمایشی خاص را مقصر اصلی عدم نتیجه گیری خود می دانستند. برنامه ریزیهای بسیار فشرده ای که باعث افزایش استرس داوطلب می شود و به هیچ عنوان مرور مناسب و به موقعی ارائه نمی دهد.

3- مرور نکردن درسها: بسیاری هم اصلی ترین دلیل شکست خود را این عنوان کردند که نتوانستند به موقع و به اندازه کافی درسها را مرور کنند و در نتیجه در روز کنکور بسیاری از مطالب را فراموش کرده بودند در حالی که بسیاری از مطالب به چشم آنها آشنا بوده است. نداشتن برنامه مرور منسجم و دقیق و تلنبار شدن درسهایی که فقط یک دور خوانده شده بودند، باعث شد تا بسیاری از داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد شکست بخورند.

 

 

4- روش غلط مطالعه: جالب اینجاست که بسیاری از داوطلبان معتقد بودند که به هیچ عنوان روش درستی را برای مطالعه انتخاب نکرده بودند. آنها اعتقاد داشتند که درس را می خواندند ولی هیچگاه موفق نمی شدند به خوبی تست بزنند و یادر آزمونهای آزمایشی همواره نتیجه بدی می گرفتند. بعدها که با دیگران که در کنکور موفق شده بودند صحبت کردند متوجه شدند که چقدر در نوع مطالعه خود مبتدیانه و بسیار بد عمل کرده اند.

5- تنبلی و نداشتن پشتکار، انگیزه و اراده: یکی دیگر از مهم ترین دلایل این شکست، به خود داوطلب مربوط است. تنبلی کردن، بی انگیزگی و ناامیدی های گاه و بیگاه باعث می شد تا داوطلب دو روز درس بخواند و یک ماه نخواند و زمانی که داوطلب تصمیم می گیرد تا دوباره شروع به درس خواندن کند، باز همان قصه همیشگی تکرار می شود و بعد از مدت کوتاهی همه چیز را رها می کند و اراده ای برای ادامه مسیر تلاش خود ندارد. جالب اینجاست که بسیاری از این دسته از داوطلبان معتقدند که اگر تلاش کنند صد در صد در کنکور جزء رتبه های برتر خواهند شد.

تمامی مواردی که به عنوان دلایل اصلی شکست در بالا عنوان شد، باعث می شود تا شکست بدی در کنکور کارشناسی ارشد برای داوطلبان رقم بخورد. 

اصلی ترین دلیل نتایج بسیار خوب موسسه 3گام طی سال گذشته و سالهای قبل در برطرف کردن این مشکلات برای داوطلبان می باشد. مشاوران موسسه 3گام با شناختن و برطرف کردن عواملی که باعث می شود تا داوطلبان نتیجه نگیرند، کارهای زیر را انجام می دهند تا قبولی داوطلبان با هر شرایطی امکان پذیر و بسیار راحت باشد:

1- گلچین کردن بهترین منابع برای هر فرد با توجه به شرایط شخصی داوطلب

2- برنامه ریزی کاملاً دقیق و منسجم همراه با آنالیز جزئیات (تاریخ اتمام کتابها، تعداد دورهای مطالعه و زمان اتمام فاز مطالعه مفهومی و جمع بندی)

3- ارائه برنامه دقیق مرور (مرور مابین 5 الی 7 دور برای دروس مختلف)

4- آموزش شیوه صحیح مطالعه، رفع اشکال و آموزش روش صحیح تست زنی و مدیریت زمان در جلسه کنکور

5- پیگیری های منظم و دلسوزی بسیار زیاد تا بتوانند داوطلب را همیشه با انگیزه، با نشاط و پر از انرژی به سمت هدف و قبولی با بهترین رتبه در کنکور کارشناسی ارشد هدایت کنند.

 

 

3گام یکی از مطمئن ترین راهها برای قبولی قطعی شما در آزمون کارشناسی ارشد خواهد بود.

چرا 3گام به عنوان برترین مرکز مشاوره تخصصی و مستقل کارشناسی ارشد ایران شناخته می شود؟

یکی از اصلی ترین سوالاتی که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از خود می پرسند این است که بین تعداد بسیار زیادی از موسسات کنکوری، به کدام یک اعتماد کنند؟ یکی از مهم ترین و در واقع اصلی ترین مواردی که باعث می شود تا داوطلبان به یک موسسه کنکوری اعتماد کنند نتایج واقعی است که آن موسسه در سال گذشته و یا سالهای گذشته گرفته است. در نظر داشته باشید که مهم، نتایج واقعی یک موسسه است نه آنچه که درتبلیغات رنگارنگ و متاسفانه به دروغ درباره آن سخن می گویند. یکی از مهم ترین دلایل اعتماد داوطلبان در طی این 5 سال به موسسه 3گام، سفارش و توصیه دوستان و آشنایان آنها بوده است. کسانی که خود از مشاوره و برنامه ریزی 3گام رضایت داشته اند و نتیجه گرفته اند و به دیگران نیز توصیه کرده اند. آمار قبولیهای موسسه در سالهای گذشته را در زیر ارائه کرده ایم تا شما با خیال راحت بتوانید خود را به برترین و تخصصی ترین مرکز مشاوره کنکور کارشناسی ارشد در ایران بسپارید. نکته جالب توجه درباره آمار پایین این است که هر سال تعداد رتبه های برتر و قبولیهای موسسه نسبت به سال گذشته چندین برابر شده است.

 

کنکور کارشناسی ارشد 97: بیش از 450 نفر رتبه برتر در آزمونهای کارشناسی ارشد سال 97 و بیش از 4800 نفر قبولی در دانشگاههای دولتی روزانه در سال گذشته (73/42 درصد از کل داوطلبان 3گام)

کنکور کارشناسی ارشد 96: بیش از 310 نفر رتبه برتر در آزمونهای کارشناسی ارشد سال 96 و حدود 2300 نفر قبولی در دانشگاههای دولتی روزانه در سال 96 (72/2 درصد از کل داوطلبان 3گام)

کنکور کارشناسی ارشد 95: نزدیک به 200 نفر رتبه برتر درآزمونهای کارشناسی ارشد سال 95 و بیش از 1000 نفر قبولی در دانشگاههای دولتی روزانه در سال 95 (68/23 درصد از کل داوطلبان 3گام)

کنکور کارشناسی ارشد 94: حدود 70 نفر رتبه برتر در آزمونهای کارشناسی ارشد سال 94 و حدود 680 نفر قبولی در دانشگاههای دولتی روزانه در سال 94 (81/9 درصد از کل داوطلبان 3گام)

کنکور کارشناسی ارشد 93: نزدیک 15نفر رتبه برتر در آزمونهای کارشناسی ارشد سال 93 و بیش از 100 نفر قبولی در دانشگاههای دولتی روزانه در سال 93 (59/38 درصد از کل داوطلبان 3گام)

 

مشاوران بسیار خیره و حرفه ای، سیستم برنامه ریزی بسیار پیشرفته و دقیق، پیگیریهای بسیار منسجم و مشاوره های صحیح درباره روش درس خواندن و شیوه مطالعه، رمز اصلی موفقیت مرکز تخصصی مشاوره و برنامه ریزی 3گام در طول 5 سال فعالیت خود می باشد.