به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: در آزمون دکتری سال 94 که امروز چهارشنبه ساعت 14  اعلام نتایج گردید پذیرش ۱۰ هزار و ۱۹۳ نفر پذیرفته شدند.

 نتایج نهایی آزمون نیمه متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی سال ۹۴ ساعت 14 امروز چهارشنبه ( ۲۸ مرداد ماه) از طریق سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org انتشار یافت.
از تعداد فوق  ۴۴۱۴ نفر زن و ۵۷۷۹ نفر مرد می باشند پذیرفته شدگان با توجه به مندرجات اطلاعیه سازمان سنجش و اطلاعیه دانشگاه‌ها و مدارک مورد نیاز ابتدا برای آگاهی از نحوه ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مراجعه نمایند.
در صورت عدم اعلام زمان ثبت‌نام از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در روزهای شنبه (سی و یکم مرداد ماه)، یکشنبه (اول شهریور ماه) و دوشنبه (دوم شهریورماه) انجام می شود.
همچنین کارنامه داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۴ روز یکشنبه (اول شهریور ماه) از طریق سایت سازمان سنجش انتشار می یابد و با توجه به اینکه صحت نتایج تائید و در صورت هر گونه اعتراض داوطلبان نیزمی توانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی در روزهای اول شهریور ماه تا سی‌ام مهرماه به سایت سنجش ارسال نمایند