به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ دکتر کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام نمود: بعد از موافقت وزیر بهداشت مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته علوم آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی استان راه‎ اندازی میگردد.

  ‎بی‎ شک توسعه همه جانبه دانشگاه منوط به توسعه بخش آموزش می باشد و با توسعه آموزش ، امکان تامین نیروهای تخصصی بومی ممکن و میسر می گردد و خدمات سلامت به شکلی پایدار و هدفمند ارتقاء می یابند.

همچنین افزود: تمام تلاش خود را ‎بکار می بریم که آموزش پزشکی در رشته ‎های مختلف را در استان بسط و گسترش یابد و ایجاد رشته‎های تخصصی دستیاری و گسترش تحصیلات تکمیلی از اهداف مهم و مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی لرستان می باشد که به لطف خداوند منان و با توجه به عنایت وزیر بهداشت و معاونین ایشان تاکنون دستیاری تخصصی در رشته‎های داخلی، اطفال و هوشبری فرجام یافت و راه اندازی  دستیار تخصصی در سایر رشته‎ها نیز درحال پیگیری می باشد.

به استناد رأی صادره در 245مین جلسه شورای گسترش دانشگاه ‎های علوم پزشکی کشور با راه‎اندازی رشته علوم آزمایشگاهی مقطع کارشناسی ناپیوسته با ظرفیت پذیرش 15 دانشجو موافقت شده ومنبعد فارغ‎التحصیلان کاردانی علوم آزمایشگاهی می‎توانند ادامه تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در استان بگذرانند.