به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ داوود ارادتمند رئیس دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد اعلام کرد: در حال پیگیر هستیم اگر مانعی پیش نیاید دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد تا مهرماه به محل پردیس تازه تاسیس این دانشگاه انتقال دهیم.

  هم اکنون ساختمان اداری، سوله کارگاهی و سوله ورزشی پردیس ۲۰ دانشگاه پیام ‎نور خرم‎آباد قابل بهره‎برداری می باشند.

 ساختمان آموزشی ۲۰ کلاسه این پردیس نیز با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشد که امیدواریم با بهره ‎برداری از این ساختمان تا مهرماه دانشگاه پیام‎نور خرم‎آباد به محل پردیس انتقال دهیم .

‎‎ محوطه‎ سازی پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد را لازمه نقل مکان این مرکز می باشد البته یک ساختمان آموزشی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و یک سوله کارگاهی نیز با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در این پردیس در حال ساخت می باشند.

 مجتمع فرهنگی پردیس دانشگاه پیام‎نور هم تامین اعتبار شده  و اگر تخصیص یابد عملیات احداث آن آغاز می گردد.

همنچنین افزود توسعه رشته‎های کارشناسی ارشد از اولویت‎های این مرکز می باشند. اخذ مجوز رشته‎های حقوق، مهندسی مکانیک، کشاورزی، زبان انگلیسی و تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزش در شورای گسترش آموزش عالی سازمان مرکزی دانشگاه پیام‎نور در حال بررسی می باشند.

  هم اکنون بیش از 6000 دانشجو در 84 رشته کارشناسی و هفت رشته کارشناسی ارشد در مرکز پیام ‎نور خرم‎ آباد در حال تحصیل می باشند.