به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ساعت 24 فردا،یکشنبه،31 خردادماه آخرین مهلت پرداخت هزینه آزمون عملی گروه آزمایشی هنر می باشد.

 داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام در آزمون سراسری 94 در بند 45 تقاضانامه ثبت‌نامی علاقه‌مندی خود را به انتخاب یک یا حداکثر دو مجموعه از سه مجموعه رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر اعلام کردند و با توجه به پذیرش دانشجو در رشته تحصیلی هنر به صورت متمرکز و با شرایط خاص انجام می شود، لازم است نسبت به پرداخت 200 هزار ریال بابت آزمون عملی هر یک از مجموعه‌های انتخابی، به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب از طریق سازمان سنجش  www.sanjesh.org اقدام کنند.

همچنین عدم پرداخت هزینه به منزله انصراف داوطلب از شرکت در آزمون عملی و عدم امکان پذیرش وی در رشته‌های مربوط می باشد و مهلت پرداخت هزینه‌های مربوط تا ساعت 24 فردا،یکشنبه 31 خردادماه می باشد.

آزمون عملی برای مجموعه‌های 1 (نقاشی، ارتباط تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس)، مجموعه 2 (طراحی صنعتی) و مجموعه 3 (کتابت و نگارگری)، در روز جمعه 9 مردادماه برگزار خواهد شد.