به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ پروژه عملی یا آزمون تشریحی در ۶ كدرشته‌   ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸ و ۱۳۶۴  آزمون كارشناسی ارشد در روزهای چهار‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۷ تا ۹ مردادماه سال ۹۴ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد و داوطلبان پس از پرداخت هزینه آزمون می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه را اقدام نمایند.

 آن دسته از داوطلبانی كه مجاز به شركت در آزمون دو پروژه می باشند، دو كارت ورود به جلسه به صورت جداگانه صادر گردیده  همچنین دو روز قبل از برگزاری آزمون پروژه مربوط، هزینه برگزاری آزمون تشریحی، پروژه و یا عملی را به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار) ریال بابت هزینه برگزاری آزمون هر پروژه به صورت اینترنتی كه امكان آن در پایگاه اطلاع‌رسانی  این سازمان به نشانی www.sanjesh.org فراهم گردیده، پرداخت  و پس از دریافت كد پرداخت هزینه آزمون عملی و درج این كد به همراه اطلاعات كارت اعتباری و یا شماره پرونده و كد رهگیری در قسمت مربوط (پرینت كارت ورود به جلسه آزمون) نسبت به پرینت كارت ورود به جلسه خود و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمایند.
همچنین اگر(داوطلبی كه در دو پروژه شركت می کند می بایست در دو مرحله نسبت به پرداخت مبلغ فوق به صورت اینترنتی اقدام نماید و سپس نسبت به پرینت كارت ورود به جلسه در پروژه مربوط و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نماید). همراه داشتن پرینت كارت ورود به جلسه اینترنتی و اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار الزامی برای شرکت در آزمون  الزامی میباشد. آدرس حوزه برگزاری آزمون بر روی پرینت كارت ورود به جلسه درج می گردد.
تبصره: نظر به اینكه در كد رشته امتحانی ۱۳۵۲ (مجموعه معماری) چهار پروژه عملی و یا تشریحی برگزار میشود و  برای آن دسته از داوطلبانی كه در هر چهار پروژه كد مذكور مجاز گردیدند، یك كارت ورود به جلسه آزمون جداگانه در نظر گرفته شده  كه لازم می باشد در صورت تمایل به شركت در ۱، ۲، ۳ و یا ۴ پروژه، بابت هر یك از پروژه‌های مربوط مبلغ فوق را پرداخت نموده و سپس نسبت به پرینت كارت پروژه مربوط اقدام نمایند.

دو نام رشته یا پروژه روز و تاریخ آزمون
اسكیس معماری(۱۳۵۲) – تصویرسازی (۱۳۵۸) صبح چهارشنبه ۹۴/۵/۷
اسكیس معماری منظر (۱۳۵۲)- نقاشی (۱۳۵۸) عصر چهارشنبه ۹۴/۵/۷
مطالعات فرهنگ و معماری ایران (۱۳۵۲) – تجزیه و تحلیل نمایشنامه (۱۳۵۷) – ارتباط تصویری (۱۳۵۸) صبح پنجشنبه ۹۴/۵/۸
اسكیس معماری داخلی(۱۳۵۲) – نمایشنامه نویسی (۱۳۵۷) – تصویر متحرك (انیمیشن) (۱۳۵۸) عصر پنجشنبه ۹۴/۵/۸
مجموعه برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری (۱۳۵۰)– اسكیس‌طراحی شهری(۱۳۵۱) صبح جمعه ۹۴/۵/۹
طراحی پارچه و لباس (۱۳۶۴) عصر جمعه ۹۴/۵/۹

 

 

همچنین آن دسته داوطلبانی كه در رشته بازیگری از كد رشته امتحانی ۱۳۵۷ مجاز به انتخاب رشته گردیدند و نسبت به تكمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام و حداقل یكی از كد رشته محلهای تحصیلی بازیگری را انتخاب نمودند باید برای شركت در آزمون عملی در زمان مقرر مراجعه نمایند.
عدم مراجعه برای شركت در مرحله فوق، بمنزله انصراف داوطلب از گزینش نهایی در كد رشته محل یا رشته محلهای انتخابی مربوط تلقی می گردد و فرصت دیگری برای انجام این مرحله وجود ندارد. داوطلبانی كه مبادرت به انتخاب كد محل تحصیل از رشته بازیگری ننموده اند توصیه میگردد  برای شركت در آزمون عملی و یا دریافت كارت شركت در آزمون اقدام ننمایند.
- مصاحبه و آزمون پروژه عملی بازیگری از كد رشته امتحانی ۱۳۵۷ براساس جدول زیر از ساعت ۸:۰۰ صبح روزهای تعیین شده و با توجه به دیالوگ‌های درج شده در سایت سازمان سنجش در دانشگاه هنر تهران به نشانی تهران – میدان هفت تیر - خیابان شهید مفتح– جنب ورزشگاه شهید شیرودی – خیابان شهید ورزنده - دانشكده سینما و تئاتر برگزار میگردد.


 

زمان مراجعه برادران زمان مراجعه خواهران
روز تاریخ حرف اول نام خانوادگی روز تاریخ حرف اول نام خانوادگی
دوشنبه ۹۴/۴/۲۹ از حرف «الف» تا حرف«خ» پنج‌شنبه ۹۴/۵/۱ از حرف «الف» تا حرف «ح»
سه‌شنبه ۹۴/۴/۳۰ از حرف «د» تا حرف  «ع» جمعه ۹۴/۵/۲ از حرف «خ» تا حرف «ف»
چهارشنبه ۹۴/۴/۳۱ از حرف «غ» تا حرف «ی» شنبه ۹۴/۵/۳ از حرف «ق» تا حرف «ی»

 

داوطلبان علاوه بر اجرای نقش مربوط مطابق جدول باید در روز آزمون عملی اسناد و مدارك مربوط به سوابق بازیگری و تئاتری همراه خود بیاورند و  آمادگی اجرای یك قطعه نمایش به انتخاب داوطلب به مدت ۵ دقیقه و آمادگی اجرای یك قطعه نمایش به صورت فی البداهه به انتخاب اساتید آزمون را داشته باشند. دیالوك آزمون عملی بازیگری به تفكیك خواهران و برادران در سایت سازمان سنجش آمده می باشد.