به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دكتر مجتبی علوي فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد: نتايج اوليه دوره های بدون آزمون و دوره های با آزمون دكتری تخصصی (PHD) ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۶خرداد ۹۴ اعلام گردید.

داوطلبان مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.com از وضعيت خود آگاه گردند.
 داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۹۴ كه شماره داوطلبی خود را در اختيار ندارند، می توانند از طريق تلفن گويا به شماره ۴۷۴۳ و انتخاب كليد شماره پنج اطلاعات را دريافت نمایند و  با مراجعه به سايت www.azmoon.com نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام نمایند.
 براي رشته های بدون آزمون دوره دكتری تخصصی داوطلبان می توانند با انتخاب كليد شماره ۵ نسبت به دريافت شماره پرونده خود اقدام نمایند.
با توجه به اينكه اعلام نتايج نهائی از طريق شماره داوطلبی و يا شماره پرونده انجام می شود،  داوطلبان باید در حفظ و نگهداری شماره داوطلبی خود کوشا باشند.

زمان و مکان مصاحبه داوطلبانی که در آزمون کتبی و چند برابر ظرفیت نمره لازم را کسب نمودند،نیمه دوم خردادماه از طریق سایت www.azmoon.com اعلام خواهد شد.
داوطلبانی که برای مصاحبه دعوت می‌گردند باید در جلسه مصاحبه، پایان نامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد خود را به همراه بیاورند، چنانچه دارای تولیدات علمی ( مقاله، گواهی شرکت در کنفرانس،چاپ کتاب و..)می باشند،اتولیدات علمی را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

نتیجه نهایی 

دکتر مجتبی علوم افزود : نتیجه نهایی آزمون دکتری آزاد نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.