به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد نمره منفی برای پاسخ های غلط در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور محاسبه نمی شود..

دکتر توکلی اعلام کرد:کارت شرکت در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت‌ماه از طریق سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع گردید و کلیه ثبت نام کنندگان تا روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
تا ساعت 8 صبح امروز دوم اردیبهشت ماه از تعداد 80 هزار و 509 داوطلب که در این آزمون ثبت نام نموده اند، تعداد 28 هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت خود اقدام نموده اند.
فرایند آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صبح روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه در 101 شهرستان برگزار می گردد. ظرفیت پذیرش در این دوره حدود 16 هزار و 780 نفر می باشد.
همچنین افزود سئوالات دروس امتحانی هر یک از رشته های امتحانی به صورت تستی چهارگزینه ای می باشد و نمره منفی برای پاسخ های غلط منظور نمی گردد و اگر بیش از یک پاسخ به یک سئوال داده شود نمره ای به آن سئوال تعلق نمی گیرد.