ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98
ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98

 

ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98

ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 از روز دوشنبه بیست و نهم مهر ماه شروع می شود و تا روز چهارشنبه هشتم مهرماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور می توانند بعد از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور و شرایط ثبت نام با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند. داوطلبان می توانند برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98 از لینک زیراستفاده کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98

 لیست کامل رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

شرایط ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98

 هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه مندی،  ‌فقط مي‌تواند در يك كدرشته‌ امتحاني (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون)‌، در آزمون ارشد فراگیر پیام نور ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شركت‌ نمايد.

ثبت‌نام‌ براي‌ شركت‌ در آزمون ‌سال 1398 به روش ذيل امكان‌پذير است:

1- مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان براي تهيه كارت اعتباري ثبت‌نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

2- تهيه فايل عكس اسكن شده داوطلب بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

3- آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز براي ثبت‌نام.

4- ثبت نام از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور در زمان مقرر (98/07/29 لغايت 98/08/08).

4- با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌ نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور به صورت اينترنتي انجام مي‌‌شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني مذكور و پرداخت مبلغ 800.000 (هشتصد هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در آزمون اقدام نمايند. لازم به توضيح است هزينه ثبت‌نام به حساب مشخص شده در دانشگاه پيام‌نور واريز خواهد شد.

توجه داشته باشید که داوطلبان لازم است كه پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور، به ‌منظور ثبت‌ نام‌ شخصاً به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به تكميل تقاضانامه ثبت‌نامي اينترنتي اقدام نمايند.

زمان برگزاری آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98

براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده، آزمون كارشناسي‌ ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1398 (نوبت بيستم) در روز جمعه مورخ 98/09/22 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است كه از روز سه ‌شنبه مورخ 98/09/19 لغايت روز پنجشنبه مورخ 98/09/21 با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعيين مي‌گردد؛ لذا مقتضي است كه داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمايند.