تکمیل ظرفیت غیر قانونی دانشگاه آزاد
ماجرای انهدام باند فروش سوالات کنکور

 

ماجرای انهدام باند فروش سوالات کنکور

ماجرای انهدام باند فروش سوالات کنکور که روز یکشنبه 21 مهر ماه در صحن علنی مجلس در صحبت های فرمانده نیروی انتظامی مطرح شد باعث شد تا رئیس سازمان سنجش توضیحاتی را در این مورد ارائه دهد. دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگاران در مورد موضوع فروش سوالات کنکور ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی برای زحماتی که برای تامین امنیت کنکور می کشند اضافه کرد که انتظار می رود صحبت هایی که در جلسات و مصاحبه ها انجام می شود و ممکن است در ذهنیت داوطلبان و عوام مردم تاثیر بگذارد به نحوی مطرح شود که  باعث شبهه و بدبینی، آن هم نسبت به موضوعی مثل کنکور نشود.

اما در مورد ماجرای انهدام باند فروش سوالات کنکور وصحبت های مطرح شده این توضیح را دادند که ماجرا مربوط به شهرستان روانسر بوده است که یک باند بزرگ قصد فروش سوالات کنکور را دارند که البته با همکاری وزارت اطلاعات رئیس اداره آموزش پروش مربوطه بل از هرگونه اقدام  شناسایی و توسط نیروی انتظامی دستگیر شد. رئیس سازمان سنجش تاکید کرد به هیچ وجه نه سوالی لو رفته و نه ماجرای فروش سوالات کنکور صحت دارد. 

نظر شما چیست ؟ آیا واقعا امکان دسترسی به سوالات توسط افراد مختلف امکان پذیر است که بتوانند آن را به فروش برسانند؟ آیا در این زمینه برای شما تجربه یا شنیده هایی وجود دارد؟ تجربیات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.