ویرایش اطلاعات سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی 98
ویرایش اطلاعات سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی 98

 

ویرایش اطلاعات سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی 98

با اعلام سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات برای سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 98 فراهم شد. بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در پاسخ به درخواست های بنیاد شهید و ایثارگران  کلیه متقضیان استفاده از سهمیه 25 درصد که در هنگام ثبت نام در آزمون استخدامی امکان تایید مدارک ایثارگری آن ها وجود نداشته است می توانند از روز سه شنبه مورخ شانزدهم مهر ماه 98 تا روز پنج شنبه هجدهم مهر ماه نسبت به ویرایش اطلاعات خود در سامانه مربوطه اقدام نمایند. متن اطلاعیه منتشر شده در سازمان سنجش  را می توانید در پایین مشاهده کنید.

اطلاعیه سنجش در مورد  ویرایش اطلاعات سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی 98

متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش در مورد  ویرایش اطلاعات سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی 98 که در سایت آن آمده است به شکل  زیر است:

"با توجه به درخواست بنياد شهيد و امور ايثارگران مبني بر امكان ويرايش سهميه ايثارگران و شغل محل مربوط به آن درخصوص برخي از داوطلبان آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي کشور که متقاضی  سهمیه 25 درصد ایثارگران بوده ولیکن امکان تایید ایثارگری آنان درزمان ثبت نام توسط بنیاد شهید و امورایثارگران فراهم نگردیده بود، به اطلاع مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات براي اين دسته از داوطلبان، با هماهنگی سازمان اداري استخدامي كشور ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند از ساعت 16 روز سه شنبه مورخ 98/07/16 لغايت ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 98/07/18 با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي وانتخاب شغل محل های مربوط به سهمیه ایثارگران 25درصد، اقدام لازم را انجام دهند.

به داوطلبان مشمول موضوع فوق تاكيد مي‌گردد چنانچه در اين بازه زماني اقدام لازم را براي ويرايش اطلاعات انجام ندهند مسئوليت آن مستقيماً متوجه خودشان خواهد بود و اين سازمان در مراحل بعدي اقدامي در اين خصوص به عمل نخواهد آورد."