زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد آزاد 98
زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد آزاد 98

آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد (استعدادهای درخشان) رشته های گروه علوم پزشکی آزاد 98 از دوشنبه 25 شهریور ماه آغاز شده است و تا ساعت 24 روز یکشنبه 31 شهریور ماه ادامه دارد. 

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. به داوطلبان توصیه می شود قبل از ثبت نام دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 را مطالعه نمایند.

از لینک زیر می توانید دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 را دانلود نمایید.

 

 

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ نمایند.

کلیه دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در صورت احراز شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام این دوره می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب حداکثر یکصد کد رشته محل متناسب با مجموعه آموزشی مورد تقاضا و رعایت هم نامی و تجانس با رشته تحصیلی دوره کارشناسی خود اقدام نمایند.

متقاضیان به منظور ثبت نام لازم است نسبت به تهیه کارت اعتباری از طریق سامانه خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

به متقاضیان اکیداً توصیه می شود قبل از تهیه کارت اعتباری ثبت نام از دایر بودن رشته / گرایش مورد تقاضای خود در دانشگاه آزاد اسلامی اطمینان حاصل نمایند.

ویرایش اطلاعات ثبت نامی و رشته محل های انتخابی تا پایان مهلت ثبت نام امکان پذیر بوده و داوطلبان نیازی به تهیه مجدد کارت اعتباری به منظور ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود ندارند.

از آنجایی که کارت اعتباری خریداری شده منحصراً مربوط به مجموعه آموزشی انتخاب شده توسط داوطلب می باشد لذا داوطلبان لازم است در زمان خرید کارت اعتباری مجموعه اعتباری مجموعه آموزشی خود را با دقت انتخاب نمایند.