تمدید مهلت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 98 

آخرین مهلت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 98، طبق اعلام قبلی تا ششم شهریور ماه اعلام شده بود. اما طبق اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور انتخاب رشته بدون کنکور این دانشگاه برای مهر ماه سال 98 تمدید شد.  مرتضی محسنی به نقل از دانشگاه پیام نور گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی، تا بیست و هشتم شهریور ماه تمدید شده است و داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور هنوز هم می توانند برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور اقدام کنند. برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور و کسب اطلاع بیشتر از تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور می توانید به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.

بنا به اعلام معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، مهلت انتخاب رشته بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر ماه سال 98، تا 28 شهریور ماه تمدید شد.

مجاز شدگان به انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 98 

برای انتخاب رشته بدون کنور دانشگاه پیام نورسال 98، داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده اند و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده بودند هم می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بر اساس معدل و سوابق تحصیلی خود ثبت نام کنند تا مدارک آن ها مورد بررسی قرار بگیرد و اگر شرایط قبولی در رشته های بدون کنکور را داشته باشند می توانند در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به تحصیل بپردازند.

فرصت ویژه برای داوطلبان انتخاب رشته بدون کنکور 98

فرصت ویژه انتخاب رشته بدون کنکور 98 دانشگاه پیام نور را از دست ندهید.در نظر داشته باشید با توجه به شرایط اعلام شده دانشگاه پیام نور که داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده اند و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده بودند هم می توانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بر اساس معدل و سوابق تحصیلی خود ثبت نام کنند. بر این اساس داوطلبانی که برای آن ها قبولی در دانشگاه در سال 98 اهمیت بالایی دارد می توانند از این فرصتی که دانشگاه پیام نور در اختیار آن ها قرار داده است استفاده کنند. همچنین در نظر داشته باشید دانشگاه پیام نور به دلیل شیوه آموزشی ای که دارد برای داوطلبانی که شاغل هستند یا به هر دلیلی نمی توانند در کلاس های درس حاضر باشند مناسب است.همچنین فرصت ویژه دیگر برای داوطلبان انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 این است که امکان تغییر محل برگزاری امتحانات پایان ترم  بنا به درخواست دانشجو وجود دارد.

داوطلبان جا مانده از انتخاب رشته، یا داوطلبان غیر مجاز در انتخاب رشته های دیگر در نشر داشته باشید که این آخرین فرصت برای قبولی در دانشگاه برای شماست!

بعد از در نظر گرفتن شرایط مختلف، می توانید برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور و این که آیا انتخاب رشته کنید یا خیر ، می توانید از مشاوره و کمک مشاوران تخصصی موسسه 3گام با ثبت نام از طریق لینک زیر استفاده کنید.