تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 97
تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۶ شهریور تا ۸ صبح روز شنبه ۹ شهریور تمدید گردید. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده  اند، باید بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 98، در زمان تعیین شده وارد سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir شوند و انتخاب رشته خود را انجام دهند. همچنین در زمان تعیین شده امکان ویرایش کدرشته های انتخاب شده نیز وجود خواهد داشت. در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 هم مانند سال های گذشته داوطلبان می توانند 100 انتخاب داشته باشند. 

با توجه به اینکه داوطلب به ترتیب اولویت های خود را تکمیل می کند، لذا در صورت پذیرش نهایی در هر دانشگاهی اعم از دولتی عادی یا شهریه ای، متعاقباً تغییری در محل پذیرش انجام نخواهد شد. به عبارتی بعد از اعلام نتایج نهایی و تکمیل ظرفیت پذیرش هر دانشگاه، به دلیل عدم امکان جابجایی تغییر در محل پذیرش انجام پذیر نیست.

بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه چه در دانشگاه قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند، سال بعد از سال قبولی اجازه شرکت در آزمون را ندارند و یک سال محروم از آزمون هستند.

 

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد وزارت بهداشت 98

با توجه به تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته، نتایج نهایی آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 با تاخیر و در دهه آخر شهریور ماه اعلام خواهد شد. به هنگام اعلام نتایج نهایی، در رابطه با مرحله تکمیل ظرفیت و امکان انتخاب رشته محل برای داوطلبانی که فاقد حد نصاب نمره زبان (در محدوده صفر تا ۲۵ درصد) بوده اند، حسب مصوبات شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی، اطلاعات لازم اعلام خواهد شد.