صفحه آزمون استخدامی جدید 98 دائما به روز رسانی می شود!

زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید سال 98

بدون شک اولین مرحله برای موفقیت در آزمون استخدامی اطلاع به موقع از زمان برگزاری استخدامی جدید است. متقاضی شرکت در آزمون استخدامی هرچه زودتر از آزمون های استخدامی جدید با خبر شود نسبت به داوطلبان دیگر می تواند برنامه ریزی و به تبع آن مطالعه مناسب تری برای استخدام داشته باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم اخبار آزمون استخدامی جدید در سال 98 را در این صفحه قرار دهیم.

آزمون استخدامی جدید دستگاه های اجرایی سال 98

آزمون استخدامی جدید برای ادارات و سازمان ها، مهر ماه سال 98 برگزار خواهد شد. طبق اعلام رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه جشنواره شهید رجایی، ثبت نام برای آزمون استخدامی جدید شهریور 98 انجام خواهد گرفت. همچنین تاکید کرد که همه دستگاه های اجرایی که نیاز به نیروی استخدامی جدید دارند، شغل محل های مورد نیاز خود را اعلام کنند تا در دفترچه آزمون استخدامی جدید ثبت شود.

آزمون استخدامی جدید آموزش پرورش سال 98

آزمون استخدامی جدید آموزش پرورش شهریور ماه سال 98 برگزار خواهد شد. طبق اعلام مدیرکل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه مشخص نیست ولی احتمال دارد در شهریور امسال برگزار شود. طبق گزارشات موجود با هماهنگی های انجام شده بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش در شهریور 98، بر اساس ماده 28، دوازده هزار نفر استخدامی جدید از طریق آزمون، جذب آموزش و پرورش خواهند شد. همچنین  علاوه بر سهمیه امسال، چهار هزار سهمیه استخدامی  از آزمون‌‌ قبل باقی‌مانده است. ثبت نام آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش سال 98 به احتمال زیاد از نیمه اول شهریور ماه شروع خواهد شد. پذیرفته شدگان آزمون استخدامی جدید پس از طی مراحل مورد نیاز، از مهرماه ۹۸ دوره یک ساله آموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می کنند و از مهرماه ۹۹ فعالیت خود در آموزش و پرورش را آغاز می کنند و دوره استخدامی آن ها رسما شروع می شود.

سایر آزمون های استخدامی جدید سال 98

سایر آزمون های استخدامی برای سال 98 هنوز اعلام رسمی نشده است. به محض دریافت اخبار جدید. از طریق همین صفحه اطلاعات آن را در اختیار شما هم قرار می دهیم. 

این مطالب هم می تواند برای شما جالب باشد:

برنامه ریزی و مشاوره تخصصی ویژه قبولی در آزمون های استخدامی

نمونه کارنامه و درصدهای آزمون استخدامی 97

معرفی منابع عمومی آزمون استخدامی به صورت درس به درس

زمان قبولی در آزمون استخدامی: رازهای آزمون استخدامی