مهلت ثبت نام دوره کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی 98

مهلت ثبت نام دوره کارشناسی علمی و کاربردی 98
مهلت ثبت نام دوره کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی 98

 

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌ نام دوره کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی سال 98 از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان به آدرس www.sanjesh.org از روز یکشنبه مورخ ۳ شهریور ۹۸ آغاز شده است و تا روز یکشنبه مورخ ۱۰ شهریور ۹۸ ادامه دارد.

گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته‌ محل‌ های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌ های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌ گیرد.

داوطلبان سهمیه آزاد که رشته مدرک کاردانی آن ها مرتبط با رشته های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می گیرند.

داوطلبان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارائه ی مستندات مربوط در زمان ثبت‌ نام از سوی دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

مراحل ثبت نام دوره کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی 98

داوطلب شرکت در پذیرش، باید یکایک اقدامات زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

۱- مراجعه به پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org.

۲- دریافت دفترچه ثبت‌ نام کارشناسی علمی و کاربردی 98 از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان و مطالعه آن.

۳- مراجعه به پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان، برای خرید کارت اعتباری.

۴- آماده کردن  مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌ نام.

هزینه ثبت نام دوره کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی 98

 با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام دوره کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی، به صورت اینترنتی انجام می‌ شود، داوطلبان لازم است با استفاده از کارت‌ های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۳۴۰.۰۰۰ (سیصد و چهل هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌ نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی 98

داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی 98 و آشنایی با تمام شرایط و ضوابط پذیرش، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. از لینک زیر می توانید دفترچه ثبت نام کارشناسی علمی و کاربردی 98 را دانلود نمایید.

 

 

داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه ای، تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد. در پایان ثبت نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می باشد، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید. در هر مرحله از پذیرش، اگر مشخص شود که داوطلب حقایق را کتمان کرده و یا واجد شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی 98 نیست، از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

 برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت نامی را به دقت بررسی نمایند. داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی، یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آن را نزد خود نگهداری نمایند. همچنین لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی حفظ کنند.

دانشجویان سال آخر دوره کاردانی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ موفق به اخذ مدرک کاردانی خواهند شد، مجاز به انتخاب کدرشته محل هستند؛ اما چنانچه داوطلبی احتمال می‌ دهد که تا پایان شهریورماه سال جاری موفق به اخذ مدرک کاردانی نمی‌ شود، باید از ثبت نام خودداری نماید.

 

اگر داوطلبی در یکی از کد رشته های انتخابی دوره کارشناسی علمی و کاربردی پذیرفته شود ولی تا پایان شهریورماه 98 موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره کاردانی نشود، قبولی وی لغو و اجازه ثبت‌ نام نخواهند داشت.

 

در صورت‌ لزوم، داوطلبان می‌ توانند در ساعات اداری با شماره تلفن‌ های: ۴۲۱۶۳-۰۲۱ با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ کنند یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام کنند.