زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98
زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش و آموزش کشور، دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98، امروز دوشنبه مورخ ۱۷ تیرماه ۹۸ در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه خود مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی در آزمون کارشناسی ارشد 98 شده اند، می توانند بر اساس اطلاعیه ای که همزمان با اعلام نتایج بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

دفترچه انتخاب رشته ارشد 98 شامل کلیه رشته های دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان می باشد و رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد در دفترچه ای جداگانه و از طریق سیستم اطلاع رسانی دانشگاه آزاد به نشانی  azmoon.org منتشر می شود.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 987 می توانند پس از مراجعه به سایت سنجش به آدرس www.sanjesh.org، بخش های مختلف این دفترچه را که شامل کلیات، جداول کد رشته محل ها (اعم از گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی) و پیوست ها می باشد را دانلود نمایید.

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 از روز چهارشنبه 19 تیر تا روز یکشنبه 23 تیر ماه 98 می باشد.داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 می توانند 100 کد رشته را متناسب با مجموعه امتحانی خود از دفترچه انتخاب نمایند. داوطلبان فقط می توانند از همان کد رشته ای که آزمون داده و مجاز شده اند، انتخاب رشته کنند.

ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

داوطلبان می توانند به تعداد دفعاتی که سازمان سنجش مشخص می کند، کد رشته محل های انتخابی خود را ویرایش نمایند. برای این منظور می توانند پس از ورود به سایت سازمان سنجش و وارد شدن به بخش کارشناسی ارشد، روی لینک سامانه جامع آزمون تحصیلات تکمیلی 98 کلیک نمایند و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، میز کار خود را مشاهده کنند. یکی از گزینه های میز کار داوطلب ویرایش انتخاب رشته می باشد و داوطلب می تواند برای حذف، اضافه یا جابجایی اولویت های انتخاب خود اقدام نماید.