کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 99 توزیع شد
کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 99 توزیع شد

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 99 - نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 99

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 99  حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه 13 مرداد ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org قرار می گیرد.

به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، یک روز به زمان کنکور ارشد اضافه شد و کنکور ارشد 99 روزهای 16، 17، و 18 مرداد  ماه (پنجشنبه، جمعه، و شنبه) برگزار می شود.

 

داوطلبان متقاضی هر یک از کد رشته‌ های امتحانی لازم است به نشانی درج شده روی کارت شرکت در آزمون ارشد 99 مراجعه کنند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان مشخص شده است.

داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌ خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌ نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

برای شرکت در جلسه کنکور ارشد 99 همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 99 و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. تمامی داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۳ کد رشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند. با افزایش تعداد روزهای کنکور ارشد 99، کنکور ارشد رشته های شناور در روز شنبه برگزار می شود.

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 99 - نحوه رفع مغایرت های مندرج در کارت ورود به جلسه ارشد 99

همچنین داوطلبان در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون ارشد خود، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1- چنانچه‌ زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون با زبان‌ خارجی‌ وی‌ که در ثبت نام اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است از روز سه شنبه 99/05/14 لغایت روز چهارشنبه 99/05/15 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائید. (آدرس حوزه‌های رفع نقص در جدول شماره 2 این اطلاعیه آمده است).

2- در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «ه‍» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 99/05/18 منحصراً به درگاه اینترنتی سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

3- داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی می‌باشند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام نمایند.

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 99 - دستورالعمل های بهداشتی کنکور ارشد 99

با توجه به شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت داوطلبان کنکور ارشد 99، رعایت دستورالعمل های بهداشتی زیر الزامی است:

  • هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ کنید.
  • همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.
  • برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.
  • از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری کنید.
  • هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
  • در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کنید.
  • به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
  • پاک کردن و ضدعفونی کردن دست بعد از درج اثر انگشت در پاسخنامه با پدالکلی (که توسط حوزه امتحانی به شما تحویل می‌شود) حتما انجام شود.