مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 از روز یکشنبه 22 اردیبهشت تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 23 اردیبهشت 98 می باشد.

جهت کمک به متقاضیان مناطق سیل زده، زمان آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال 98، از 12 و ۱۳ اردیبهشت به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاری تغییر کرد. از همین رو آزمون کتبی تمامی رشته‌ هایی که روز ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌ شد، به روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ و آزمون کتبی رشته‌ هایی که روز ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌ شد نیز به روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ منتقل شد. 

اضافه شدن رشته محل های گروه علوم پزشکی به سامانه ثبت نام بدون آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

رشته محل های گروه علوم پزشکی به سامانه ثبت نام بدون آزمون وزارت بهداشت 98 (ویژه استعدادهای درخشان) اضافه شد. 

با توجه به اضافه شدن رشته/محل‌های گروه علوم پزشکی به سامانه ثبت‌ نام بدون آزمون دوره دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) کلیه داوطلبان حائز شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98 که دارای مدرک متجانس با رشته مورد تقاضا به شرح جدول ذیل هستند، می‌ توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه https://www.azmoon.org نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبان واجد شرایط که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌ نام اقدام نکرده‌اند، تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه‌ های مذکور نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌ نام خود اقدام کنند.

 

رشته محل های گروه علوم پزشکیرشته محل های گروه علوم پزشکی