اصلاحات جدید دفترچه انتخاب رشته دکتری 98-آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری 98

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 98

با انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 در تاریخ 98/01/28داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانستند با توجه به کدرشته محل های دفترچه از روز شنبه 31 فروردین ماه نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل از گروه امتحانی مربوطه اقدام نمایند. با توجه به اضافه شدن رشته های جدید و تغییر ظرفیت از سوی برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، اصلاحات جدید دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 اعلام شد که از لینک زیر می توانید آن را دانلود نمایید.

 

 

تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته دکتری 98

داوطلبانی که تا تاریخ 98/02/03 برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، می توانند با توجه به مهلت مجدد انتخاب رشته دکتری 98، تا پایان روز یکشنبه مورخ 98/02/08 نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبانی هم که قبلا نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده یا ویرایش کد رشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

آمار شرکت کنندگان در انتخاب رشته دکتری 98 

به گزارش مشاور عالی سازمان سنجش، از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون، تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که تا صبح امروز شنبه ۷ اردیبهشت تعداد ۱۰۰ هزار و ۱۶۴ نفر معادل ۶۶.۵ درصد داوطلبان مجاز، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.