اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است. داوطلبانی که اسامی آن ها به عناون پذیرفته شده نهایی اعلام شده است، برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت‌ نام خود، به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌ نور به نشانی http://pnu.ac.ir مراجعه و براساس زمانبندی که اعلام خواهد شد، همراه بامدارک لازم برای ثبت نام اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع برای ثبت نام بمنزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی می‌ گردد. اطلاعیه مربوط به ثبت نام و نحوه ثبت نام و مدارک لازم از عصر شنبه ۶ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

آمار شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

آمار شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97، ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب در ۵ گروه آموزشی و ۱۴۱ کد رشته امتحانی است. از تعداد ۵۲ هزار و ۷۱۶ داوطلب ثبت نام کننده در آزمون تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۱۳ هزار و ۶۴۰ داوطلب غایب بودند. از تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۲۱ هزار و ۴۷۰ نفر زن و ۱۷ هزار و ۷۰۶ نفر مرد هستند.

آمار پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97

از تعداد ۳۹ هزار و ۷۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، تعداد ۱۳ هزار و ۳۹۵ نفر در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفتند که از این میان ۶ هزار و ۲۴۱ نفر زن و ۷ هزار و ۱۵۴ نفر مرد هستند.