زمان ثبت نام کنکور ارشد 99

زمان ثبت نام کنکور ارشد 98

ثبت نام کنکور ارشد 99 در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از 16 آذر آغاز می گردد و در روز دوشنبه 25 آذر پایان می پذیرد. ثبت‌ نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 99

دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 99، همزمان با شروع ثبت نام در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. داوطلبان باید با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران، حداکثر در دو کد رشته امتحانی از رشته های امتحانی مندرج در دفترچه، ثبت نام نمایند.

دانلود دفترچه کنکور کارشناسی ارشد 99

برای دانلود دفترچه  راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی  ارشد 99 بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد 99

مراحل ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 99

مراحل ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 99 به صورت زیر می باشد:

1-مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی فوق برای خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام (سریال 12 رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌ نام (دفترچه شماره 1).   

2- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌ نام کنکور ارشد 99

3-آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌ نام.

 4- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام فقط باید بصورت اینترنتی انجام پذیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت وجه ثبت‌ نام شرکت در آزمون یک کد رشته امتحانی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. میزان هزینه ثبت‌ نام در دفترچه راهنمای ثبت‌ نام اعلام خواهد شد.

 5- داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کد رشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمایند. این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر، علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری نمایند.

 

 

 

ثبت نام دانشگاه های پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیرانتفاعی کنکور ارشد 99

داوطلبان متقاضی ثبت نام دانشگاه های پیام نور، موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی کنکور ارشد 99، لازم است علاوه بر پرداخت هزینه ثبت‌ نام، نسبت به پرداخت هزینه اعلام علاقه‌ مندی به دوره‌ های مذکور، اقدام نمایند. میزان هزینه اعلام علاقه‌ مندی در دفترچه راهنمای ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی کنکور ارشد 99

به داوطلبان توصیه می‌شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه ثبت‌ نام کنکور ارشد 99، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش‌ نویس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه ‌نرم‌افزاری ثبت‌ نام وارد نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌ نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌ نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته‌ شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

زمان توزیع کارت شرکت در کنکور ارشد 99

داوطلبان لازم است از روز دوشنبه مورخ 99/01/025 لغایت روز چهارشنبه مورخ 99/02/027 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 36 تقاضانامه تعیین می‌گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 99 و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌ نام اقدام نمایند. 

زمان برگزاری کنکور ارشد 99

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 28 و 99/01/29 می باشد.

کارنامه اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 99

کارنامه اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 99، براساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، می‌توانند براساس ضوابط وشرایط مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 99 نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

انتخاب کد رشته‌ های امتحانی و محل حوزه کنکور ارشد 99

داوطلبان باید در انتخاب کد رشته های امتحانی (اول و دوم) و محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول نمایند. پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و مندرجات آن را کنترل و نزد خود نگهداری نمایند.