زمان ثبت نام کنکور دکتری 98

زمان ثبت نام کنکور دکتری 98

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مشاور عالی سازمان سنجش، ثبت نام برای شرکت در کنکور دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیر دولتی و غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها، از روز سه شنبه ششم آذرماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود.

مهلت ثبت نام کنکور دکتری 98

مهلت ثبت نام کنکور دکتری 98 تا ۱۲ آذر ۹۷ می باشد. داوطلبان با توجه به ضوابط و بر اساس علاقه فقط در یک کد رشته متناسب با رشته فارغ التحصیلی در کارشناسی ارشد خود می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند.

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 98

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری 98 در روز سه شنبه ششم آذر ماه 97 همزمان با شروع ثبت نام در سایت سازمان سنجش می باشد. داوطلبان باید بر اساس این دفترچه و اطلاعیه تکمیلی سنجش که در شنبه ۳ آذر بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود، در مهلت تعیین شده شخصا نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 98

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری نیمه متمرکز ۹۸ از روز سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ می باشد. داوطلبان از روز سه شنبه ۳۰ بهمن تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲ اسفند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

زمان برگزاری کنکور دکتری 98

زمان برگزاری کنکور دکتری نیمه متمرکز 98، روز جمعه ۳ اسفند ۹۷ در حوزه های امتحانی مربوطه می باشد.