آغاز مهلت ثبت نام برای انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی

آغاز مهلت ثبت نام برای انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به جز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) و دستیاری برای نیمسال دوم 98-97 بر اساس جدول زمان بندی از 20 آبان آغاز شده است و دانشجویان تا 10 آذر ماه می توانند درخواست میهمانی جدید در دانشگاه مبدا را ثبت نمایند.

ثبت نام تنها به صورت اینترنتی انجام می گیرد و دانشجویان باید پس از مطالعه و آگاهی از شرایط میهمانی و انتقال و آماده کردن اطلاعات مورد نیاز و اسکن مدارک جهت ثبت درخواست انتقالی خود اقدام کنند.

پس از بررسی کارشناسان آموزش، در صورتی که مدارک و اطلاعات دانشجو ناقص باشد برای وی پیغامی ارسال می شود که دانشجو باید حداکثر تا تاریخ ۲۶ آذر ۹۷ نسبت به رفع نقص مربوطه اقدام کند.

مهلت ارسال و تکمیل مدارک دانشجویان علوم پزشکی متقاضی انتقالی 

دانشجوی متقاضی انتقال لازم است در صورت موافقت با درخواست انتقالی در دانشگاه مبدا، مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای دانشگاه یا دانشگاه های مقصد انتخابی را از طریق سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی تا تاریخ ۲۳ دی ماه ۹۷ ارسال و تکمیل کند تا درخواست توسط دانشگاه یا دانشگاه های مقصد مورد بررسی قرار گیرد. 

همچنین دانشگاه‏ ها و دانشکده های علوم پزشکی که در نیمسال دوم ۹۸-۹۷ پذیرش دانشجوی انتقالی یا میهمانی ندارند باید اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به انجام رسانند و از قبل به اطلاع دانشجویان برسانند.