اعلام ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور

اعلام ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رئیس دانشگاه پیام نور، ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از شنبه 21 مهرماه آغاز شده است. تمام علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org از نحوه ثبت نام آگاهی یابند.

آغاز طرح آمایش آموزش عالی در دانشگاه پیام نور

طرح آمایش آموزش عالی در دانشگاه پیام نور از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است. بر اساس این طرح و با هدف تاثیرگذاری دانشگاه در جامعه، آمایش رشته ها در حال شکل گیری است و رشته های بین رشته ای که بازار کار دارند تعریف خواهند شد و رشته ها سنتی حذف می گردند.

تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه پیام نور

قریب به سه هزار نفر دانشجوی خارجی در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند. اکثر این دانشجویان در رشته های قرآنی تحصیل می‌کنند.

در ۳۲ کشور جهان نمایندگی این دانشگاه فعال است و علت این گستردگی در داخل و حضور در خارج به این دلیل است که این دانشگاه بر بستر الکترونیک فعال بوده و شیوه آموزش برای همه رشته ها و مرکزها، یکسان است و امتحان هم به صورت همزمان و یکنواخت، برگزار می شود.

ارائه تسهیلات و وام بانکی به دانشجویان پیام نور

با ارائه تسهیلات و اختصاص وام بانکی به کلیه دانشجویان پیام نور، دیگر دغدغه پرداخت شهریه برای آن ها وجود نخواهد داشت.

پرداخت شهریه دانشجویان بی بضاعت دانشگاه پیام نور

 دانشجویان بی بضاعت و خانواده های تحت پوشش به بنیاد علوی معرفی می شوند و این بنیاد بلاعوض شهریه آن ها را پرداخت می نماید.