اعلام اسامی معرفی شدگان رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 97

معرفی شدگان رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 97

اسامی معرفی شدگان رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 97 در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. علاقه مندان به تحصیل در رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که یک یا چند رشته از کد رشته های تحصیلی دانشگاه های شهید مطهری، شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، صدا و سیما، علوم پزشکی بقیه الله (عج) )، دکتری بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دانشگاه علامه‌طباطبائی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه، دانشگاه غیر انتفاعی امام رضا (ع) و کدرشته‌های تحصیلی متمرکز دانشگاه فرهنگیان در پردیس‌های آموزشی و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران (رشته‌های مخصوص داوطلبان بومی و دارای تعهد استخدام) را در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود انتخاب کرده اند می توانند نتایج اولیه خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند.

مدارک لازم برای مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 97

معرفی شدگان لازم است برای انجام مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل مختلف گزینش همراه با مدارک لازم از قبیل اصل شناسنامه و کپی، اصل کارت ملی و کپی، اصل و کپی مدرک دیپلم و گواهی پیش دانشگاهی در تاریخ های مقرر به آدرس تعیین شده از طرف موسسات مراجعه نمایند. عدم مراجعه داوطلبان برای انجام مراحل مصاحبه به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته یا رشته های اعلام شده تلقی خواهد شد.

اسامی معرفی شدگان رشته های دارای شرای خاص کنکور سراسری 97

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از معاون عالی سازمان سنجش، اسامی معرفی شدگان رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 97 شامل 38 هزار و 544 نفر است. از این تعداد 20 هزار و 704 نفر زن و 17 هزار و 740 نفر مرد هستند.