شهریه دوره خودگردان و نوبت دوم دکتری دانشگاه امیرکبیر

شهریه دوره خودگردان و دوره های نوبت دوم دکتری دانشگاه امیرکبیر ورودی سال 94 برای سال تحصیلی 98-97 اعلام شد.

شهریه ثابت (به ازای هر نیمسال)

شهریه متغیر (به ازای هر واحد درس و پروژه)

شهریه امتحان جامع

شهریه تصویب پروپوزال

۵۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۹.۵۰۰.۰۰۰ ریال

۲۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال

۲۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال

 

مهلت پرداخت شهریه ثابت نیمسال اول 97

آخرین مهلت پرداخت شهریه ثابت نیمسال اول ۹۷ و بدهی نیمسال های گذشته (درصورت وجود) تاریخ ۱۷ شهریور ۹۷ و برای نیمسال دوم ۳ بهمن ۹۷ است.

دانشجویان بدهکار باید طی دو مرحله به صورت تسویه حساب بدهی و بعد از آن پرداخت شهریه ثابت نیمسال اول 97 تسویه حساب نمایند و تقسیط شهریه تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نمی باشد. دانشجویان جهت پیشگیری از عواقب ناشی از پرداخت بصورت الکترونیکی شهریه را قبل از انتخاب واحد و در روزهای اول تاریخ‌های تعیین شده، پرداخت کنند.

دانشجویان بستانکار ملزم به تماس یا مراجعه به کارشناسان این مرکز جهت مجاز کردن وضعیت نیمسال اول ۹۷ هستند. دانشجویان ایثارگر دوره های نوبت دوم ملزم به تماس یا مراجعه به کارشناسان این مرکز جهت مجاز کردن وضعیت نیمسال اول ۹۷ هستند.

مهلت پرداخت شهریه متغیر نیمسال اول 97

آخرین مهلت تسویه حساب شهریه متغیر نیمسال اول تاریخ بیستم آذرماه و برای نیمسال دوم بیستم خردادماه است در غیر اینصورت دسترسی به پورتال دانشجویان بدهکار بعد از تاریخ مذکور قطع خواهد شد و تمام عواقب ناشی از این موضوع و سایر محدودیت‌های آموزشی به عهده شخص دانشجو است.

شهریه پروژه در کل دوره یکبار دریافت می شود و از آنجاییکه شهریه آن بصورت دستی در پورتال ثبت می شود و بمنظور تقسیط شهریه، ۲۴ واحد پروژه در طول 4 نیمسال بصورت هر نیمسال۶ واحد از زمان انتخاب واحد رساله (معمولاً نیمسال پنجم) ثبت و دریافت می شود. تعرفه های جدول بالا فقط مربوط به سال تحصیلی 98-97 بوده و در هر سال بر اساس مصوبات دانشگاه حداکثر تا 20 درصد قابل افزایش می باشد.تمام دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در سال های بعدی تحصیل موظف به پرداخت شهریه مطابق جدول مصوبه دانشگاه در همان سال هستند.

دانشجویان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس های  ۶۴۵۴۲۶۶۵ و ۶۶۴۹۹۳۴۸ تماس حاصل کنند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید