جلسه کنکور
برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور جمعه ۸ دی ماه

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۵ دیماه ، کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از طریق  سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌ های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام­ نور بهمن ماه سال ۱۳۹۶ (نوبت هجدهم) از ساعت ۱۲ سه‌­ شنبه ۵ دی ماه ۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار داده می شود و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۷ دی ماه فرصت  پرینت آن را دارند.

دکتر حسین توکلی افزود: داوطلبان باید همراه با پرینت کارت آزمون و برگه راهنمای آزمون طبق آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و  اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی  می باشد.

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور جمعه ۸ دی ماه در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد. شروع فرآیند برگزاری آزمون ۸:۳۰ صبح می باشد و داوطلبان باید پیش از ساعت ۸ صبح که زمان بسته شدن درب حوزه ها می باشد، در محل حوزه امتحانی حاضر شوند.

در این آزمون تعداد ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر ثبت نام نمودند که از این تعداد، ۲۸ هزار و ۱۸۰ داوطلب زن و ۲۷ هزار و ۹۹۹ داوطلب مرد می باشند.

دکتر توکلی گفت: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته می باشد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید