جلسه کنکور
اول آذر ماه پایان مهلت تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی بیان نمود:  تکمیل ظرفیت پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته سال ۱۳۹۶ اول آذر به پایان می رسد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته سال ۱۳۹۶ از سوم آبان آغاز  و تا اول آذر ماه ۹۶ ادامه خواهدداشت.

حسین توکلی گفت: مرحله تکمیل ظرفیت برای این رشته ها با توجه به درخواست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال۱۳۹۶ برگزار گردید. 

دکتر توکلی گفت: داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالـی غیرانتفاعی (اعم از داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌ نام ننمودند) می توانند طبق اطلاعیه سازمان سنجش تا مهلت زمانی اعلام شده برای ثبت نام مراجعه نمایند.

داوطلبان می‌ توانند تا اول آذرماه ۹۶ با مراجعه به دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای و یا مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و کسب اطلاع از رشته‌ های پذیرنده دانشجو در این مرحله نسبت به شرکت و انتخاب کدرشته محل مورد تقاضای خویش اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: تا امروز ۱۵ آبان ماه ۹۶ تعداد ۵ هزار و ۱۱۳ نفر در تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته ثبت نام نمودند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید