جلسه کنکور
۲۹ مهر شروع تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی پیام نور و غیرانتفاعی ها

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: تکمیل ظرفیت دوره های کارشناسی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی از شنبه ۲۹ مهر ۹۶ آغاز می گردد.

براساس درخواست برخی از موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی و همچنین دانشگاه پیام نور مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت رشته های آزمون سراسری سال ۹۶ این موسسات، مرحله تکمیل ظرفیت برای این دسته از موسسات اجرا می گردد.

داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های تحصیلی این موسسات (اعم از داوطلبانی که در کنکور ثبت نام کردند و یا ثبت نام نکردند) می توانند به منظور اطلاع از رشته های تحصیلی موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله به لینک جستجوی عنوان موسسه و کد مندرج در سایت سازمان سنجش و همچنین پایگاه اطلاع رسانی موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند.

دکتر توکلی گفت: متقاضیان می توانند ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه خود با به همراه داشتن مدارک لازم به شرح اطلاعیه ای که از بعدازظهر روز ۲۵ مهرماه از طریق سایت سنجش منتشر می شود، به موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

داوطلبان می توانند از روز شنبه ۲۹ مهرماه ۹۶ تا سه شنبه ۳۰ آبان ماه ۹۶ به موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید