بورسیبه دکتری
ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیام نور

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3 گام به نقل از مهر؛ جزئیات ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه پیام نور اعلام گردید، پذیرفته شدگان تا ۳ مهر ۹۶ برای ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت‌ نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه پیام نور که از ۲۸ شهریور ۹۶ آغاز و تا ۳ مهر ۹۶ طبق جدول زمان بندی شده در سامانه آموزشی گلستان ادامه خواهد داشت.

ثبت نام تمام پذیرفته شدگان این دوره به صورت غیر حضوری انجام می گیرد و پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سایتhttp://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی شوند.

پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌ شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

پذیرفته شدگان اسکن مدارک درخواست شده زیر را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.

تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری ۴ عدد)، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان) برخی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام غیرحضوری دوره کارشناسی پیام نور می باشد.

تصویر مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی (دارندگان دیپلم نظام قدیم نیازی به ارائه این مورد ندارند)، تصویر مدرک دیپلم متوسطه، تصویر درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت (برای دیپلم متوسطه)، از دیگر مدارکی است که برای ثبت نام غیر حضوری دوره کارشناسی پیام نور اعلام گردید.

دانشجویان باید پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.

امکان تقاضای مهمان برای ورودی های جدید از تاریخ ۳ مهر۹۶ تا ۱۲ مهر ۹۶ در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول ۹۷-۹۶ فراهم است. انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ ۳مهر ۹۶ تا ۱۶ مهر ۹۶ می باشد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید