دکتر جعفریان
تا پایان هفته اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی پزشکی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر محمد حسین پور کاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان نمود: اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی تا پایان هفته جاری  می باشد.

با توجه به اینکه پیش از این اعلام نمودیم  نتایج نهایی پذیرش در آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی در نیمه دوم شهریورماه اعلام می گردد، در تلاشیم که نتایج این آزمون را تا پایان هفته جاری اعلام نماییم.

پور کاظمی  افزود: آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) پنجشنبه چهارم خرداد ۹۶ برگزار گردید.

همچنین ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این آزمون ثبت نام نمودند که از میان حدود ۱۰ هزار داوطلب آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ نفر یعنی به میزان دوبرابر برای مصاحبه معرفی گردیدند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش در دوره دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) را حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر می باشد و حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر در این آزمون پذیرفته می گردند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید