به گزارش ایرنا، رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان شرکت در آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک و جنرال می توانند برای ثبت نام به سایت ielts.iauset.com مراجعه و نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند. 
«ناصر اقبالی» افزود: آزمون آیلتس در روز شنبه ۳۰ شهریور ماه در دو ماژول آکادمیک و جنرال برگزار خواهد شد و ثبت نام شدگان باید در روز آزمون به نشانی تهران، انتهای پل دوم حافظ، روبروی تالار بورس، پلاک ۳۰۳ مراجعه کنند. 
وی ادامه داد: ثبت نام شوندگان جهت اطلاع از چگونگی صدور تاییدیه نتایج می توانند از ساعت هشت تا ۱۵ روزهای زوج با مراجعه به نشانی تهران، خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان شهید امیرپابرجا، بلوار آیینه، نبش بن بست گل یخ، پلاک ۱۶، طبقه یک، واحد ۱۰۱ تاییدیه و کارنامه نتایج خود را دریافت دارند. 
براساس اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه در ثبت نام آزمون آیلتس با هیچ مؤسسه یا فرد طرف قرارداد نیست و متقاضیان فقط از طریق وب سایت ielts.iauset.com می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. 
چنانچه متقاضیان در مراحل ثبت نام با سوال یا ابهامی مواجه شدند می توانند به نشانیporsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.